Gjest Innflytter Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ..kan man gi fra seg fint brukte klær? 0 Siter
Gemini Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vil tro det finnes Fretex i Stavanger? 0 Siter
AAA Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Krisesenteret f.eks. Eller Fretex. Lykke til! MVH 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vil tro det finnes Fretex i Stavanger? Tror du jeg har skremt dem vekk? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Innflytter Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vet jeg kan gi de til Fretex, men hvor? Jeg bor på Storhaug. H vor har de containere her? Eller i sentrum? 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vet jeg kan gi de til Fretex, men hvor? Jeg bor på Storhaug. H vor har de containere her? Eller i sentrum? De har en butikk bak det gamle politihuset, i Brødregata, ved Nytorget i Stavanger. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Innflytter Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 De har en butikk bak det gamle politihuset, i Brødregata, ved Nytorget i Stavanger. Med vennlig hilsen Takk Sør.. 0 Siter
Gjest Madlajentå Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Tror du jeg har skremt dem vekk? ;-) Med vennlig hilsen Hadde aldri tenkt meg at Sør snakker stavangerdialekt ! E det sant ? 0 Siter
Niobe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hadde aldri tenkt meg at Sør snakker stavangerdialekt ! E det sant ? Vet du, jeg har snakket med ham, men kan jammen ikke huske om han snakker stavangersk. Mener han snakket annerledes enn meg, og jeg snakker stavangersk, hvertfall. Sør, hvordan er det du snakker? 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vet du, jeg har snakket med ham, men kan jammen ikke huske om han snakker stavangersk. Mener han snakket annerledes enn meg, og jeg snakker stavangersk, hvertfall. Sør, hvordan er det du snakker? Når snakket jeg med deg? :-) Jeg snakker nok nesten "bokmål", men med Stavanger-dialekt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Niobe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Når snakket jeg med deg? :-) Jeg snakker nok nesten "bokmål", men med Stavanger-dialekt. Med vennlig hilsen Mm, ja var det jeg trodde. Du kan lure nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.