Gå til innhold

De magiske kortene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å rydde i alle sakene mine.

Kommer stadig over disse kortene av alle mulige slag: 3 gamle bankkort. 6 forskjellige videoleiekort, 7 kaffeklippekort, tippekortet, 2 solkort, visittkort fra frisører og overnattingssteder. Bibliotekkort fra rundt omkring, medlemskort, kopikort, kort til treningssentre, tannlege-timeavtalekort, busskort, visa-, donor- og teleforkort.

Kort med navnetrekk og kort med hull i. Kort med bilde på. Kort med nummer og strekkoder, åpningstider,viktige adresser.

Jeg vet ikke hva jeg skal med alle kortene, men det er umulig å kaste dem. Det er nesten som de er en del av meg, personlige, selv om de bare ligger og slenger nedi en skuff og aldri blir brukt.

Hvor gjør dere av alle kortene, klarer dere å kaste dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en kaster. Så jeg kaster dem.

Klipper dem i stykker, og kaster dem når de er ugyldige.

Det eneste jeg tar vare på, er passene til 5åringen...det kan være moro å ha når hun blir større.

Andre kort betyr null for meg.

Skrevet

Det eneste jeg tar vare på, er passene til 5åringen...det kan være moro å ha når hun blir større.

Pass skal leveres inn når man får nytt vel?

Skrevet

Klipper dem opp? Hvordan klarer du.. :)

Lær meg!

Skrevet

Pass skal leveres inn når man får nytt vel?

Man kan komme med det passet som skal leveres og få det klippet/hullet, så får man oppbevare det. :)

Spurte nemlig om det da Ingrids første pass skulle fornyes.

Litt artig å ha dem senere.

Første passet hennes har bilde fra da hun var 2 mnd gammel...

Skrevet

Klipper dem opp? Hvordan klarer du.. :)

Lær meg!

Ok.

;)

Du tar kortet i hånden, stålsetter deg - og klipper mens du tenker på hvor deilig det var å bli kvitt noe som bare ligger og roter likevel.

Evt. kan du gjenta høyt for deg selv mens du klipper: "farvel gamle roteliv, velkommen nye, ryddige liv!"

Tenk på all plassen du frigir ved å kaste skrot...og ta en dyp innåndig mens du ønsker det nye ryddige livet, og de nye, gyldige kortene, velkommen.

;) høres det overkommelig ut?

he he

Skrevet

Man kan komme med det passet som skal leveres og få det klippet/hullet, så får man oppbevare det. :)

Spurte nemlig om det da Ingrids første pass skulle fornyes.

Litt artig å ha dem senere.

Første passet hennes har bilde fra da hun var 2 mnd gammel...

Jeg har igrunn sett alle de gamle passene til mamma, med hull i. Så når jeg tenker meg ekstra godt om så vet jeg det jo egentlig.

Skrevet

Ok.

;)

Du tar kortet i hånden, stålsetter deg - og klipper mens du tenker på hvor deilig det var å bli kvitt noe som bare ligger og roter likevel.

Evt. kan du gjenta høyt for deg selv mens du klipper: "farvel gamle roteliv, velkommen nye, ryddige liv!"

Tenk på all plassen du frigir ved å kaste skrot...og ta en dyp innåndig mens du ønsker det nye ryddige livet, og de nye, gyldige kortene, velkommen.

;) høres det overkommelig ut?

he he

Må tenke litt på det der;) Jeg er egentlig ikke en samler. Går fint å kaste andre gamle skroteting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...