Gå til innhold

Kan noen være så snill å lese

Anbefalte innlegg

Skrevet

innlegget mitt på barnemedisin?

Jeg lurer på om noen av dere kjenner noen eller har hørt om noen i samme eller lignende situasjon, som kan skrive litt.

All informasjon er nyttig for meg.

Er deppa akkurat nå og ser bare mørkt på situasjonen akkurat i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere forsøkt homeopati for å styrke immunforsvaret?

Skrevet

Ikke lur uskyldige mennesker med slikt.

Skrevet

Jada, og akupunktur og noe ørebehandling hvor man putter en kjegle i øret å setter fyr på.

Jeg har alltid vært skeptisk til alternativ medisin.Men i vår situasjon prøver man det meste i håp om at man tar feil. Men det gjorde vi ikke.Det hjalp ikke på dette ihvertfall.

Det eneste jeg ikke har prøvd, er vel å be til Gud.

Skrevet

Jada, og akupunktur og noe ørebehandling hvor man putter en kjegle i øret å setter fyr på.

Jeg har alltid vært skeptisk til alternativ medisin.Men i vår situasjon prøver man det meste i håp om at man tar feil. Men det gjorde vi ikke.Det hjalp ikke på dette ihvertfall.

Det eneste jeg ikke har prøvd, er vel å be til Gud.

Du skriver: "hvor man putter en kjegle i øret å setter fyr på."

Etter det fikk han brannsår? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du skriver: "hvor man putter en kjegle i øret å setter fyr på."

Etter det fikk han brannsår? ;-)

Med vennlig hilsen

Ha ha.

Skjønner at det høres dumt ut, og jeg føler meg litt dum som lot meg lure til å bli med.

Venninna mi som greide å overtale meg. Hun hadde en annen venninne igjen som drev med dette, og som ville tjene litt penger på meg sikkert.

Skrevet

Ha ha.

Skjønner at det høres dumt ut, og jeg føler meg litt dum som lot meg lure til å bli med.

Venninna mi som greide å overtale meg. Hun hadde en annen venninne igjen som drev med dette, og som ville tjene litt penger på meg sikkert.

Jeg er ikke nødvendigvis imot all "alternativ medisin", men jeg er sterkt imot å lokke folk med syke barn osv. med behandlingsformer som det ikke finnes et snev av dokumentasjon for at fungerer.

Ikke at jeg krever dokumentasjon for hvordan det fungerer, men dokumentasjon for at flere som får behandling blir friske enn de som ikke får behandling (placebo).

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...