Gjest nicket mitt var visst opptatt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 mine favoritter: Mary Poppins ingenlurerdennegutten hvem fler? 0 Siter
Gjest Anonym i dag ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ShitDiddleyDo er helt klart det kuleste nicket + at han er den kuleste personen her. Han er også en av de som gir best råd, og jeg er helt sikker på at han er utrolig sexy. SDD er min helt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 hehe er nicket mitt en av dine favoritter? næmen så hyggelig da:) 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 ShitDiddleyDo er helt klart det kuleste nicket + at han er den kuleste personen her. Han er også en av de som gir best råd, og jeg er helt sikker på at han er utrolig sexy. SDD er min helt. Bassisten...Forde jeg ser for meg en skikkelig rocka bassist med trange skinnbukser og langt hår. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Bassisten...Forde jeg ser for meg en skikkelig rocka bassist med trange skinnbukser og langt hår. Det er bassisten i et nøtteskall. Skinnende langt hår til ned på rumpa, en rumpe som kommer til sitt rette jeg i trange, svarte skinnbukser. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det er bassisten i et nøtteskall. Skinnende langt hår til ned på rumpa, en rumpe som kommer til sitt rette jeg i trange, svarte skinnbukser. Tenk at jeg ikke har fått med meg at du er homse før nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Tenk at jeg ikke har fått med meg at du er homse før nå! Bedre sent enn aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.