heltnavnløs Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 jeg har merket at jeg har noe som likner på en liten testikkel, men jeg vet ikke om den har vært der før, trolig ikke, hva kan det være? jeg har også flyttet, så fastlegen min er ganske langt unna, er det noe annet alternativ? for det er også flere ting jeg lurer på angående kjønssykdommer også...gutt84... 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Du kan ringe en annen lege der du bor og få time. 0 Siter
Gjest nicket mitt er opptatt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 kan det være en utvekst? en vorte eller liknende? 0 Siter
heltnavnløs Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 kan det være en utvekst? en vorte eller liknende? nei ingen utvekst, den er inni pungen... men jeg får kanskje prøve å få time hos en annen lege, eller bytte fastlege, men hvor finner man de helsestasjonene som man sjekker seg for kjønnssykdommer? er det noe om det på nett? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Gå til legen med engang, det kan være en svulst. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 nei ingen utvekst, den er inni pungen... men jeg får kanskje prøve å få time hos en annen lege, eller bytte fastlege, men hvor finner man de helsestasjonene som man sjekker seg for kjønnssykdommer? er det noe om det på nett? Ring vanlig lege i første omgang, h*n gir deg da henvisning videre hvis behov. 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 En bitestikkel? Jeg leser alltid det som bite-stikkel jeg... 0 Siter
petter smart Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg leser alltid det som bite-stikkel jeg... *AU* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.