Gjest nervøs for narkose Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 jeg skal opereres og fått vite at jeg får narkosen gjennom et stikk i armen, altså en kanyle. i hvilke tilfeller bruker de maske som du puster inn?finnes det flere narkoseformer? 0 Siter
Gjest ikke signert Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det er sanns.vis en form for sovemedisin og smertestillende du får. Husker ikke navnene på dem her og nå, men hvorfor trenger du vite det? er det en stor operasjon? Lykke til. 0 Siter
Gjest nervøs for narkose Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det er sanns.vis en form for sovemedisin og smertestillende du får. Husker ikke navnene på dem her og nå, men hvorfor trenger du vite det? er det en stor operasjon? Lykke til. Synes det er så ekkelt med det stikket i armen. Hvis det er hipp som happ hviken narkose man får så ville jeg heller forsøkt maske til en forandring. Jeg skal ha en tarmoperasjon så det er vel en forsovet stor operasjon 0 Siter
Gemini Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Synes det er så ekkelt med det stikket i armen. Hvis det er hipp som happ hviken narkose man får så ville jeg heller forsøkt maske til en forandring. Jeg skal ha en tarmoperasjon så det er vel en forsovet stor operasjon psst - det heter for såvidt, ikke forsovet. Man avslører seg lett når man har samme skrivefeil både med og uten nick... 0 Siter
Scuba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Synes det er så ekkelt med det stikket i armen. Hvis det er hipp som happ hviken narkose man får så ville jeg heller forsøkt maske til en forandring. Jeg skal ha en tarmoperasjon så det er vel en forsovet stor operasjon Ugh! Den du får igjennom maske smaker så forferdelig!! Trodde de bare ga den igjennom maske til barna. Du får den igjennom kanylen som er på hånden din. Det gjorde i allefall jeg for 1 år siden. Så stikket får du uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.