Gå til innhold

Hva er vanlig narkoseform i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs for narkose
Skrevet

jeg skal opereres og fått vite at jeg får narkosen gjennom et stikk i armen, altså en kanyle. i hvilke tilfeller bruker de maske som du puster inn?finnes det flere narkoseformer?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke signert
Skrevet

Det er sanns.vis en form for sovemedisin og smertestillende du får. Husker ikke navnene på dem her og nå, men hvorfor trenger du vite det? er det en stor operasjon?

Lykke til.

Gjest nervøs for narkose
Skrevet

Det er sanns.vis en form for sovemedisin og smertestillende du får. Husker ikke navnene på dem her og nå, men hvorfor trenger du vite det? er det en stor operasjon?

Lykke til.

Synes det er så ekkelt med det stikket i armen. Hvis det er hipp som happ hviken narkose man får så ville jeg heller forsøkt maske til en forandring. Jeg skal ha en tarmoperasjon så det er vel en forsovet stor operasjon

Skrevet

Synes det er så ekkelt med det stikket i armen. Hvis det er hipp som happ hviken narkose man får så ville jeg heller forsøkt maske til en forandring. Jeg skal ha en tarmoperasjon så det er vel en forsovet stor operasjon

psst - det heter for såvidt, ikke forsovet.

Man avslører seg lett når man har samme skrivefeil både med og uten nick...

Skrevet

Ugh! Den du får igjennom maske smaker så forferdelig!! Trodde de bare ga den igjennom maske til barna. Du får den igjennom kanylen som er på hånden din. Det gjorde i allefall jeg for 1 år siden. Så stikket får du uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...