Gjest Dread Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Huff.... lommeboka mi ble stjålet i går. Har pratet med politiet og sperret bankkortet. Men hater tanken på at noen har lommeboka mi med alle kortene, bildene, kvitteringene osv.... Hell i uhell så var det bare noen få kroner der da Men bør jeg prate med feks videobutikken, biblioteket osv slik at tyven ikke kan låne noe på mitt kort? Er litt bekymret for det da... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja, du må melde ifra alle steder hvis du har kort. Videobutikker, bibliotek osv 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Skikkelig irriterende dette. Var utsatt for det samme før jul ifjor. En som stjal lommeboka fra veska mi mens jeg gikk og handlet i en butikk. Merket det da jeg kom til kassa. Tenker på det enda, hver gang jeg er i et senter. Blir så mye jobb av sånt, verst med bankkortene, men sperra dem med en gang så gikk bra. Meldte fra alle andre steder. 1000kr. i kontanter var det i lommeboka, men verst med alle kortene. Lommeboka ble etterhvert funnet, tom for penger og bankkort, mens de andre kortene lå der. Så de hadde nok tenkt å prøve seg.....! Nå har jeg tegnet reiseforsikring, det dekker nemlig dette. Vår hadde nettopp gått ut for vi hadde gjennom mannen min sin jobb og han hadde sluttet i firmaet. 0 Siter
Scuba Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Oj. Det lureste du bær gjøre er å få sperret personnummeret ditt hos kredittopplysningsbyråene. Da kan ikke den som stjal den bruke personnummeret ditt og bestille ting og tang.. Ta kontakt med alle tre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.