Gå til innhold

Arg... lommeboka ble stjålet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.... lommeboka mi ble stjålet i går. Har pratet med politiet og sperret bankkortet. Men hater tanken på at noen har lommeboka mi med alle kortene, bildene, kvitteringene osv....

Hell i uhell så var det bare noen få kroner der da :)

Men bør jeg prate med feks videobutikken, biblioteket osv slik at tyven ikke kan låne noe på mitt kort? Er litt bekymret for det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må melde ifra alle steder hvis du har kort. Videobutikker, bibliotek osv

Skrevet

Skikkelig irriterende dette. Var utsatt for det samme før jul ifjor. En som stjal lommeboka fra veska mi mens jeg gikk og handlet i en butikk. Merket det da jeg kom til kassa. Tenker på det enda, hver gang jeg er i et senter.

Blir så mye jobb av sånt, verst med bankkortene, men sperra dem med en gang så gikk bra. Meldte fra alle andre steder. 1000kr. i kontanter var det i lommeboka, men verst med alle kortene.

Lommeboka ble etterhvert funnet, tom for penger og bankkort, mens de andre kortene lå der. Så de hadde nok tenkt å prøve seg.....!

Nå har jeg tegnet reiseforsikring, det dekker nemlig dette. Vår hadde nettopp gått ut for vi hadde gjennom mannen min sin jobb og han hadde sluttet i firmaet.

Skrevet

Oj. Det lureste du bær gjøre er å få sperret personnummeret ditt hos kredittopplysningsbyråene. Da kan ikke den som stjal den bruke personnummeret ditt og bestille ting og tang..

Ta kontakt med alle tre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...