MsSophie Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg må bare fortelle at i natt satt jeg på nett og bestilte en bråte julegaver fra Cappelens julekatalog og i dag var jeg på byen og handlet en julegave. Så tidlig har jeg aldri vært ute, og føler vel nå at jeg endelig begynner å bli en voksen og ansvarsbevist dame...! Du skal se, kanskje jeg til og med kommer til å bake noe i år....eller nei forresten, det blir nok å dra det for langt. Juhuuuu.....:-) 0 Siter
vin Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Flinke ;o) Jeg gjorde meg ferdig med de fleste gavene i september; herlig !! 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Flinke ;o) Jeg gjorde meg ferdig med de fleste gavene i september; herlig !! Altså....nå må ikke du komme å ødelegge her da, jeg vil kun av svar fra småstressa folk som ikke har begynt enda og som blir kjempemisunnelig når de ser hvor utrolig effektiv MsSophie for en gang skyld har vært:-) ....men jeg er ikke ferdig enda da, ikke på langt nær....! 0 Siter
vin Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Altså....nå må ikke du komme å ødelegge her da, jeg vil kun av svar fra småstressa folk som ikke har begynt enda og som blir kjempemisunnelig når de ser hvor utrolig effektiv MsSophie for en gang skyld har vært:-) ....men jeg er ikke ferdig enda da, ikke på langt nær....! Ups...men det er masse andre ting som må ordnes innen jul altså. Skal være 16 stk her på julaften og alle skal overnatte! *pes* 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ups...men det er masse andre ting som må ordnes innen jul altså. Skal være 16 stk her på julaften og alle skal overnatte! *pes* *trøsteklem* Så flink du er da! Tør ikke tenke tanken en gang jeg. Jeg ville vært en våt klut før gjestene kom. Julemiddag, rent hus i alle kroker, dyner og puter og rent sengetøy OG frokost dagen derpå! Phu... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.