Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare fortelle at i natt satt jeg på nett og bestilte en bråte julegaver fra Cappelens julekatalog og i dag var jeg på byen og handlet en julegave.

Så tidlig har jeg aldri vært ute, og føler vel nå at jeg endelig begynner å bli en voksen og ansvarsbevist dame...!

Du skal se, kanskje jeg til og med kommer til å bake noe i år....eller nei forresten, det blir nok å dra det for langt.

Juhuuuu.....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke ;o)

Jeg gjorde meg ferdig med de fleste gavene i september; herlig !!

Skrevet

Flinke ;o)

Jeg gjorde meg ferdig med de fleste gavene i september; herlig !!

Altså....nå må ikke du komme å ødelegge her da, jeg vil kun av svar fra småstressa folk som ikke har begynt enda og som blir kjempemisunnelig når de ser hvor utrolig effektiv MsSophie for en gang skyld har vært:-)

....men jeg er ikke ferdig enda da, ikke på langt nær....!

Skrevet

Altså....nå må ikke du komme å ødelegge her da, jeg vil kun av svar fra småstressa folk som ikke har begynt enda og som blir kjempemisunnelig når de ser hvor utrolig effektiv MsSophie for en gang skyld har vært:-)

....men jeg er ikke ferdig enda da, ikke på langt nær....!

Ups...men det er masse andre ting som må ordnes innen jul altså.

Skal være 16 stk her på julaften og alle skal overnatte!

*pes*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ups...men det er masse andre ting som må ordnes innen jul altså.

Skal være 16 stk her på julaften og alle skal overnatte!

*pes*

*trøsteklem*

Så flink du er da! Tør ikke tenke tanken en gang jeg. Jeg ville vært en våt klut før gjestene kom. Julemiddag, rent hus i alle kroker, dyner og puter og rent sengetøy OG frokost dagen derpå! Phu...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...