Gå til innhold

Å takle motgang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når jeg møter motgang så prøver jeg heller å kalle deg for erfaringer istedenfor motgang. Tenk hvor mye du lærer av at livet ikke går på skinner. Men for all del jeg vet jo hvor utrolig tøft det er å stadig møte motgang så jeg skal ikke på noen måte prøve å bagetallisere dette. Men du må kanskje prøve å sette motgangen inn i en annen ramme for å kunne takle det. jeg skal forresten ha kjøretime i morgen og føler at alt sammmen går skikkelig dårlig og selvtillitten er på nullpunktet. Men klarer jeg å komme meg igjennom det selv om jeg får en del kritikk så er det også en lærdom jeg kan ta med meg.

uannsett lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163003-%C3%A5-takle-motgang/#findComment-1055594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...