Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Veldig enig. Kanskje det bare en stille periode. Har innstrykk av at det bare for noen mnd. siden var mye mer aktivitet her.

For min egen del gir dette forumet meg veldig mye, både iform av erfaringsutveksling og ikke minst god støtte.

Håper flere ønsker å dele sine erfaringer med oss her inne. For min egen del er jeg i en "hvileperiode" fra det som heter forsøk. Skal til igjen etter nyttår.

Hilsen...

Hei !

Veldig enig. Kanskje det bare en stille periode. Har innstrykk av at det bare for noen mnd. siden var mye mer aktivitet her.

For min egen del gir dette forumet meg veldig mye, både iform av erfaringsutveksling og ikke minst god støtte.

Håper flere ønsker å dele sine erfaringer med oss her inne. For min egen del er jeg i en "hvileperiode" fra det som heter forsøk. Skal til igjen etter nyttår.

Hilsen...

jeg synes dette forumet er mye mer oversiktelig enn fub.no. Vel vel jeg ruger nå på 2 fine gg, som jeg håper ihvertfall 1 at de setter seg godt fast. Satt inn på fredag, så de neste 14 dagene er fryktelig spennende. Lykke til til deg når du starter opp igjen.

zabo.

jeg synes dette forumet er mye mer oversiktelig enn fub.no. Vel vel jeg ruger nå på 2 fine gg, som jeg håper ihvertfall 1 at de setter seg godt fast. Satt inn på fredag, så de neste 14 dagene er fryktelig spennende. Lykke til til deg når du starter opp igjen.

zabo.

Krysser fingre for at minst et fester seg.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...