Gå til innhold

Når kommer tanna mi, da??


Hello Kitty

Anbefalte innlegg

Nå har det altså gått litt mer enn 3 måneder siden tannlegen trakk hjørnetanna mi, så nytanna kunne få komme fram. Mai, Juni, Juli...og så nå, og ikke TEGN til tann engang. Derfor var jeg til tannlegen i dag for å få sjekka det. De tok bilde av den, og så ble jeg bare bedt om å gå hjem og vente på at tanna skulle vokse ut enda noen måneder. Nå lurer jeg på hvor lang tid jeg egentlig trenger å vente? Jeg er snart 15, kjempelei av å gå rundt å glise tannløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Dette kan jeg ikke svare på.

Uten et røntgenbilde og sakens forhistorie, kan jeg bare skrive et trøstens ord til deg.

Jeg kan levende forestille meg åssen en 15 åring uten hjørnetann har det.

Så hold ut for det kommer bedre tider. Snart titter tanna frem og da kan du erobre verden med ditt smil igjen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...