petitmoi Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 heisann! tror min familie er ganske spess. mamma-> psykisk syk(får ikke vite hva), storesøster-> schizofren (masse selvmordsforsøk) og utsatt for incest av storebroren min når hun var 8-12 år, onkel-> incest og manipulering av kone & barn, både mamma og søster legges inn på psyk. stadig vekk.. tror pappa er i ferd med å bli litt småalkoholiker, noe tanta mi er... i tillegg var det visst mye rart under mammas oppveksten... pluss at mange av vennene mine har ganske store problemer... blir det automatisk ringvirkninger ut i resten av familien når en er syk? (flere blir syke) er redd jeg skal bli syk og ødelegge for mann & barn når den tid kommer... har ingen å snakke med, vil ikke bry vennene mine med alt det her.. er min familie & min situasjon veldig unormal? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163411-xtremt-uheldig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.