Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! For de som husker meg så ville jeg bare bringe nyheten om at prinsessen vår er ankommet. Etter 2 ivf- forsøk ble vi endelig gravid i februar og 9 dager før termin, den 16 oktober, ble lille Mina Helene født.Hun veide 3160 gr. og var 49cm lang.En skikkelig liten tulle!

Tila alle dere som fremdeles prøver: Alle tårer og slit er glemt og veldig verdt det når man en dag endelig lykkes! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å bli gravid. Jeg trodde jeg ble straffet for alt mulig.Men når jeg ble det så kan også dere bli det.

Hilsen en sliten, men veldig lykkelig mamma.

Stå på alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163583-n%C3%A5-er-min-prinsesse-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye med vidunderjenta di ! Endelig er ventetiden over. Håper alt gikk fint med fødselen og at dere koser skikkelig sammen.

Stor klem

Kjære X-woman!

Gratulerer så mye med go' jenta !!! Håper at formen din er fin - og at du nyyyyter fantastiske dager med go' jente og mann!

Mange klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...