Gå til innhold

HJELP- hjemmesiden på telenor sitt webhotel

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag å finne ut av muligheten for å lage en hjemmeside for arbeidsplassen min.. jeg hr vært i kontakt med telenor da vi kunder der.. Så har jeg fått vite at vi kan legge en hjemmeside på deres server... MEN hvordan lage den?? Jeg har Frotpage på min hjemmemaskin, men ikke her.. Her vet jeg at det går ann å lage hjemmeside.

Det står på telenor sine sider at det er Støtte for: - Microsoft Office (Web-foldere) - Microsoft Frontpage - HTML - Active Server Pages (ASP) - Database (MS Access / SQL) - Macromedia Flash-filer - FTP for filoverføring

Noen tips på hvordan lage en hjemmeside??

Fortsetter under...

Det står masse info, men ikke hvordan man lager en hjemmeside!

Den infoen finner du bl.a ved å søke på google :-)

Hvordan lage en HTML side fra starten av krever mye mer plass å forklare enn dette forumet er tilpasset. Hva med å kjøpe en bok i grunnleggende HTML? Siden du skal lage for firmaet du jobber i burde de jo være villig til å betale for det.

"..........................."

Hvis du går til en bokhandel (eller Narvesen?) så har de noen hefter om hvordan man bruker microsoft-produktene. Jeg mener de også har ett som forklarer forholdsvis enkelt om hvordan man lager sine egne sider med Frontpage. Ellers finnes det mange bøker som, mer eller mindre avansert, beskriver laging av hjemmesider og bruk av Frontpage.

Ved å søke på www.google.com kan man også finne mye informasjon om dette. Men mye av denne informasjonen vil være på Engelsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...