Gå til innhold

sinne ut av kontroll-hva er det med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som skjer med meg selv om dagen.

Jeg er 27 år, kvinne.

Har ingen psykiske sykdommer, men nå begynner jeg å ane at jeg har et problem jeg ikke vet hva er.....

I det siste (ett år kanskje?) så sliter jeg med at jeg blir så Altfor lett sint, urimelig sint. Jeg blir så sint når jeg krangler med samboeren min at jeg knuser ting som er i nærheten av meg. Jeg er VELDIG nær ved å slå til samboeren min også. En gang ga jeg han en kraftig dytt.

Jeg kjenner at det klør og brenner i hender og føtter, jeg vil SLÅ!

Hva i alle dager er det som skjer med meg? Jeg har det litt tungt psykisk av og til, men ikke så ille at dette skal være naturlig.

Kjenner ikke meg selv igjen, er vanligvis en rolig, avbalansert, fredelig og harmonisk person.- Men nå vet jeg ikke hva, jeg føler at jeg har bare 10% kontroll på meg selv når jeg er sint, jeg er så redd jeg skal miste min lille siste rest av fornuft når det "koker oppi hodet" neste gang.

Har bestilt meg time hos legen. synes dette er pinlig, håper bare at jeg kommer meg av gårde til avtalt time....

Kan jeg få noen råd?

Noen som vet om det er mulig å lese om dette på internett noen steder, adr.?

Jeg er redd meg selv rett og slett, og redd for å snakke om dette med andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163654-sinne-ut-av-kontroll-hva-er-det-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bruker prevensjon med hormoner, så kan det komme av dette.

Legg merke til når du blir unormalt sint. Er det ca én uke pr. mnd.?

Har vært borti det selv.

Jeg var aggressiv i den tiden eggløsning startet og frem til menstruasjonen kom.

Dette skyldtes hormonspiralen jeg brukte.

Tok den ut og alt ble mye bedre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...