Gå til innhold

Brennende energi i hodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• radioboy

26

• rexer

1

Hei Bry.

Har du sett lyset så sterkt att bakken har vært blitt opplyst?

Lys klem fra Radioboy

Heia radioboy!

Har sett lyset så sterkt,at det har lyst opp hele rommet,veldig fint.

Ser lys i alle størrelser og farger..vakkert...C",)

Lysklem til deg også...

Hei Bry.

Har du sett solen i dag? Jobber du med healing?

Klem fra Radioboy

Hei radioboy!

Solen er gjemt bak skyene,har regnet hele dagen.

Ja,driver med healing..

Men har bestemt meg for å konsentrere meg om å "jobbe" med meg selv nå,før jeg skal hjelpe andre.

Kan du kjenne energiene til andre folk?

Kjenner dine,du har gode energier....C",)

Visuell klem...

Hei radioboy!

Solen er gjemt bak skyene,har regnet hele dagen.

Ja,driver med healing..

Men har bestemt meg for å konsentrere meg om å "jobbe" med meg selv nå,før jeg skal hjelpe andre.

Kan du kjenne energiene til andre folk?

Kjenner dine,du har gode energier....C",)

Visuell klem...

Hei Bry.

Ja jeg kan kjenne energiene til andre hvis jeg går inn for det. Ja jeg kan også overføre enerfier til andre. Skal vi prøve her når du leser dette? Strekk ut hånden din og tenk meg som en Sjaman og se hva som skjer.

Guds lys fra Radioboy

Hei Bry.

Ja jeg kan kjenne energiene til andre hvis jeg går inn for det. Ja jeg kan også overføre enerfier til andre. Skal vi prøve her når du leser dette? Strekk ut hånden din og tenk meg som en Sjaman og se hva som skjer.

Guds lys fra Radioboy

God kveld radioboy!

Jeg gjorde det...skjermen slo seg av,hmmmf...måtte le.

Ellers kjente jeg energi i hendene og hode,lukket øynene og det blinket gylldent lys over meg,det varmet hode.

Ellers fikk jeg "inn" fargen grønn,har du grønt i auraen kanskje?

Reiki energi til deg....C",)

Annonse

God kveld radioboy!

Jeg gjorde det...skjermen slo seg av,hmmmf...måtte le.

Ellers kjente jeg energi i hendene og hode,lukket øynene og det blinket gylldent lys over meg,det varmet hode.

Ellers fikk jeg "inn" fargen grønn,har du grønt i auraen kanskje?

Reiki energi til deg....C",)

Hei Bry. Takk for Reiki. Ha en fin natt og drøm søtt.

http://www.webshots.com/sp/peace_candle/

link hvis det fungerer.

Lys klem fra Radioboy

Hei hei!

Bare hyggelig...C",)

Skal skjekke den liken i morgen....

Ha en god natt,lys og varme fra meg....C",)

Hei Bry.

Snart kommer solen tilbake. VI har vært i mørke tid en stund.En ting jeg lurer på vet du hvem jeg er?

torsdags natta klem fra Radioboy

Hei Bry.

Snart kommer solen tilbake. VI har vært i mørke tid en stund.En ting jeg lurer på vet du hvem jeg er?

torsdags natta klem fra Radioboy

Heia radioboy!

Ja,snart kommer solen får vi håpe.Har tenkt på deg,hvem du er...men ser for meg så mangen fjes.Tror du på en eller annen måte står i forbindelse til fargen grønn iallefall.

Vet du hvem jeg er da?

Ha en fortreffelig god natt..C",)

Heia radioboy!

Ja,snart kommer solen får vi håpe.Har tenkt på deg,hvem du er...men ser for meg så mangen fjes.Tror du på en eller annen måte står i forbindelse til fargen grønn iallefall.

Vet du hvem jeg er da?

Ha en fortreffelig god natt..C",)

Hei Bry.

Nei jeg vet ikke hvem du er, men den "C" du skriver lurer jeg på?

Grønn det er noe stort det.

Ha en fin fredags kveld.

Hilsen Radioboy

Hei Bry.

Nei jeg vet ikke hvem du er, men den "C" du skriver lurer jeg på?

Grønn det er noe stort det.

Ha en fin fredags kveld.

Hilsen Radioboy

Hai radioboy!!!

Mener du...C",)...?

Det er smilefjes det...

Grønt er en bra farge ja,den hører jo til hjerte chakraet,ikke værst...

Ha en fin kveld...

Lys til deg!

Gjest "skara"

Energistrømmninger ja,det er noe jeg kjenner til.

Overalt,det er veldig sterke energier,men det kjennes jo mest i hode...det kommer ovenfra og inn i hode,som elektriske strømmer.

Jeg tror det kommer fra andre dimensjoner,og fra hjelperene mine...til og med andre planeter....

Har hatt utrolig mangen opplevelse ang sånne ting.

Det føles veldig fysisk,men egentlig er det astralt,men de følsomme kjenner det.

Det er en innvielse på en måte,tror jeg.

Er ganske sikker på det!

Føler at mine evner blir forsterket,de evnene jeg skal bruke til å hjelpe andre folk.

Healing f.eks...

Ville ikke for alt i verden mistet eller prøvd å bli kvitt denne gaven,som universet vil gi meg.

Er takknemlig,men prossessen er ingen"dans på roser",det er sikkert.

Håper ingen blir provosert eller sinte nå.

Dette er det jeg tror skjer med meg......

Lykke til på din livsreise radioboy!!!!!!

Har sittet å lest denne tråden, må si jeg syns dette er spennende!

Jeg var oss en healer for noen år siden og fikk beskjed at jeg måtte bruke "evnene" mine, hun sa jeg hadde "varme" hender og skulle bruke lilla fargen som behandling.

Det merkelige er at mange rundt meg sier de blir så rolig i nærheten av meg, har ei venninne som jeg fortalte hva healeren sa til meg og hun ringte meg forde datteren var så tett i nesen fikk ikke noe ut, hun ville jeg skulle komme å holde hendene mine rundt hode/nese for å "teste" Jeg må jo si jeg mente dette var bortkastet men hun ga seg ikke:))

Jeg reiste hjem til de og satt med datteren hennes på fanget og holdt hendene mine ca 10-15 cm i fra hode hennes og fokuserte på flotte fiolette farger, hendene mine ble varmere og varmere det som da skjedde var helt merkelig denne jenta sa til meg at dette er så godt har ikke vondt i hode og det bare rant ut av nesen på henne.(gått i en uke uten å få noe ut, brukte nese spray også)

Må si jeg ble litt skeptisk og selvfølgelig var dette tilfeldig??

tenkte jeg, men denne mamman til jenta gir seg ikke med at jeg burde gjøre noe med dette, hun er selv veldig plaget med vondt i hode og jeg har jo gjort dette en del ganger med henne og hode smertene hennes forsvinner er dette bare troen på at hun tror at dette funker eller??

Burde ikke jeg merke ting selv bortsett fra varmen?

Ble langt dette men jeg synns jo at sånne ting er spennende men stoler ikke helt på at jeg har de :)))

Har du noen nettsteder som jeg kunne ha lest litt mere om sånne ting?

Annonse

Hai radioboy!!!

Mener du...C",)...?

Det er smilefjes det...

Grønt er en bra farge ja,den hører jo til hjerte chakraet,ikke værst...

Ha en fin kveld...

Lys til deg!

Hei Bry.

Da forstår jeg med en "C"'en.

Det er enorme krefter som svinger rundt meg hver dag.

Kan du se bilder/symboler hvis du ser på en hvit vegg?

Ha en fin kveld.

Lys og varme fra Radioboy

Hei Bry.

Da forstår jeg med en "C"'en.

Det er enorme krefter som svinger rundt meg hver dag.

Kan du se bilder/symboler hvis du ser på en hvit vegg?

Ha en fin kveld.

Lys og varme fra Radioboy

Hei radioboy!

Okey...C",)

Har mangen energier rundt meg jeg også,hele tiden...men av og til føles det mere enn andre dager....

Kan se mye også,symboler osv ja..høre også.

Det er en utfordring å takle alt,men også en glede...=)

Lys og varme tilbake!!!

Gjest "skara"

Hei radioboy!

Okey...C",)

Har mangen energier rundt meg jeg også,hele tiden...men av og til føles det mere enn andre dager....

Kan se mye også,symboler osv ja..høre også.

Det er en utfordring å takle alt,men også en glede...=)

Lys og varme tilbake!!!

Har du lest det jeg skrev til deg bry?

vet det ble litt langt.......:))

(i denne tråden)

Er bare litt nyskjerig hihi

Har sittet å lest denne tråden, må si jeg syns dette er spennende!

Jeg var oss en healer for noen år siden og fikk beskjed at jeg måtte bruke "evnene" mine, hun sa jeg hadde "varme" hender og skulle bruke lilla fargen som behandling.

Det merkelige er at mange rundt meg sier de blir så rolig i nærheten av meg, har ei venninne som jeg fortalte hva healeren sa til meg og hun ringte meg forde datteren var så tett i nesen fikk ikke noe ut, hun ville jeg skulle komme å holde hendene mine rundt hode/nese for å "teste" Jeg må jo si jeg mente dette var bortkastet men hun ga seg ikke:))

Jeg reiste hjem til de og satt med datteren hennes på fanget og holdt hendene mine ca 10-15 cm i fra hode hennes og fokuserte på flotte fiolette farger, hendene mine ble varmere og varmere det som da skjedde var helt merkelig denne jenta sa til meg at dette er så godt har ikke vondt i hode og det bare rant ut av nesen på henne.(gått i en uke uten å få noe ut, brukte nese spray også)

Må si jeg ble litt skeptisk og selvfølgelig var dette tilfeldig??

tenkte jeg, men denne mamman til jenta gir seg ikke med at jeg burde gjøre noe med dette, hun er selv veldig plaget med vondt i hode og jeg har jo gjort dette en del ganger med henne og hode smertene hennes forsvinner er dette bare troen på at hun tror at dette funker eller??

Burde ikke jeg merke ting selv bortsett fra varmen?

Ble langt dette men jeg synns jo at sånne ting er spennende men stoler ikke helt på at jeg har de :)))

Har du noen nettsteder som jeg kunne ha lest litt mere om sånne ting?

Hei skara!

Ja,sant det er spennendes?

Det er vel ingen tvil om at du har "evner" for å heale...

Det er utrolig mangen kurs å velge i,når det gjelder å lære å heale...men i grunn tror jeg det kommer av seg selv,det som skal komme.

Det er også mangen bøker å lese "håndbok i healing" er en grei bok syns jeg,den forklarer endel...men det er jo mye mere også..å lese.

Det er mye info på nettet ang healing...bare søk på healing.

Det norske healer forbundet har seriøse healere.

Ellers finnes det to blad om alternative ting,alternativt nettverk og ildsjelen.

Du trenger ikke føle noe mere enn varme når du healer,det varierer jo,og alle healer har sin måte å heale på.

Det viktigste er at du ikke "tapper" deg selv...det har jeg litt problemer med,derfor har jeg lagt healingen litt "på hylla".

Personene jeg healer blir bedre,jeg blir trøtt og slapp,ikke alltid,men noen ganger...det må jeg lære meg å hanskes med.

Men føler at det er dette jeg skal gjøre her i livet,men trenger å bygge meg selv opp først.

Men healer litt uansett,ungene mine f.eks hvis de har vondt en plass.."mamma hold på meg" pleier de si.

Da kjenner jeg varmen og energien strømme,det er så kjekt å se at det virker.

Er glad hver gang jeg ser det,det i seg selv er en gave og glede....

Ser ikke på det som "hokkus pokkus" men en del av livet,det skal det være også.

Tror mangen har denne "gaven" uten å vite det selv,jeg tror du er en av dem.

En klok dame sa til meg en gang "Det enkle er oftest det beste"..

Da mente hun ang kurs osv,mangen er ute etter pengene våre.Som sakt,jeg tror det som skal komme,kommer.

Og det er mye man kan lære på egenhånd,masse bøker å lese også...

Lykke til videre...C",)

Gjest "skara"

Hei skara!

Ja,sant det er spennendes?

Det er vel ingen tvil om at du har "evner" for å heale...

Det er utrolig mangen kurs å velge i,når det gjelder å lære å heale...men i grunn tror jeg det kommer av seg selv,det som skal komme.

Det er også mangen bøker å lese "håndbok i healing" er en grei bok syns jeg,den forklarer endel...men det er jo mye mere også..å lese.

Det er mye info på nettet ang healing...bare søk på healing.

Det norske healer forbundet har seriøse healere.

Ellers finnes det to blad om alternative ting,alternativt nettverk og ildsjelen.

Du trenger ikke føle noe mere enn varme når du healer,det varierer jo,og alle healer har sin måte å heale på.

Det viktigste er at du ikke "tapper" deg selv...det har jeg litt problemer med,derfor har jeg lagt healingen litt "på hylla".

Personene jeg healer blir bedre,jeg blir trøtt og slapp,ikke alltid,men noen ganger...det må jeg lære meg å hanskes med.

Men føler at det er dette jeg skal gjøre her i livet,men trenger å bygge meg selv opp først.

Men healer litt uansett,ungene mine f.eks hvis de har vondt en plass.."mamma hold på meg" pleier de si.

Da kjenner jeg varmen og energien strømme,det er så kjekt å se at det virker.

Er glad hver gang jeg ser det,det i seg selv er en gave og glede....

Ser ikke på det som "hokkus pokkus" men en del av livet,det skal det være også.

Tror mangen har denne "gaven" uten å vite det selv,jeg tror du er en av dem.

En klok dame sa til meg en gang "Det enkle er oftest det beste"..

Da mente hun ang kurs osv,mangen er ute etter pengene våre.Som sakt,jeg tror det som skal komme,kommer.

Og det er mye man kan lære på egenhånd,masse bøker å lese også...

Lykke til videre...C",)

Tusen takk for svaret!!

Er jo så mye jeg lurer på da vet du :)

Bokhandelen i morgen med en gang de åpner He He

Ha en fin kveld stor koz

Tusen takk for svaret!!

Er jo så mye jeg lurer på da vet du :)

Bokhandelen i morgen med en gang de åpner He He

Ha en fin kveld stor koz

Bare hyggelig...C",)

Eller biblioteket,der er det også mye og du slipper å betale.

Og det er en bokhandel som heter scanalka,den finner du på nettet.Utrolig mangen bra bøker der,de er på dansk..men det er jo lett å lese,bøkene er billigere der enn de norske bøkene.

Ellers er det en bokklubb som heter energica,mye bra bøker der også....

Ha en god natt,varme tanker til deg....*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...