Gå til innhold

Brennende energi i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"

Bare hyggelig...C",)

Eller biblioteket,der er det også mye og du slipper å betale.

Og det er en bokhandel som heter scanalka,den finner du på nettet.Utrolig mangen bra bøker der,de er på dansk..men det er jo lett å lese,bøkene er billigere der enn de norske bøkene.

Ellers er det en bokklubb som heter energica,mye bra bøker der også....

Ha en god natt,varme tanker til deg....*klem*

Takker og bukker :)))

Hva menes med når de ser ett klart lys rundt en person, har fått høre dette av en som er veldig synsk??

Har du noe peil på det?

*fremdeles mye spørsmål*

Beklager maset men lurer stadig på ting og liker helst å vite hva det er:)))

Blir vel sittende her i kveld jeg.....

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• radioboy

26

• rexer

1

Takker og bukker :)))

Hva menes med når de ser ett klart lys rundt en person, har fått høre dette av en som er veldig synsk??

Har du noe peil på det?

*fremdeles mye spørsmål*

Beklager maset men lurer stadig på ting og liker helst å vite hva det er:)))

Blir vel sittende her i kveld jeg.....

Jeg ser klare lys rundt folk hele tiden,tror det er deler av auraen demmes...ikke har like klare selvsakt.

Men lilla/fiolett er jo fargen for klarsynthet...har jeg hørt.

Ser du lys rundt folk?

Gjest "skara"

Jeg ser klare lys rundt folk hele tiden,tror det er deler av auraen demmes...ikke har like klare selvsakt.

Men lilla/fiolett er jo fargen for klarsynthet...har jeg hørt.

Ser du lys rundt folk?

Går mere på følelser har vært sånn så lenge jeg kan huske, går på mennesker jeg skal holde meg unna merkelig følelse, men har ikke altid godtatt denne følelsen og det har ikke vært så lurt og ikke stole på "magefølelsen"

Jeg får også "beskjeder" at noe er galt som sykdommer, skader, ulykker osv.

Har ikke altid vært så enkelt, men har begynnt å fortelle det til min mann og han syns jo dette er ekkelt når jeg sier ting i forkant å det går en til to dager så skjer det.

Tilfeldig? var det jeg matet meg selv med når jeg var lite men...........greit å si det til han for min egen del også :)))

Går mere på følelser har vært sånn så lenge jeg kan huske, går på mennesker jeg skal holde meg unna merkelig følelse, men har ikke altid godtatt denne følelsen og det har ikke vært så lurt og ikke stole på "magefølelsen"

Har ikke altid vært så enkelt, men har begynnt å fortelle det til min mann og han syns jo dette er ekkelt når jeg sier ting i forkant å det går en til to dager så skjer det.

Tilfeldig? var det jeg matet meg selv med når jeg var lite men...........greit å si det til han for min egen del også :)))

Følelser ja...energier,du kjenner sikkert energiene til folk du også.

Jeg har også forutsett ting,sakt det til min mann på forhånd,så han tror fullt og helt på meg.

Men det er ikke alt som skjer heller,da kan jeg være redd det skal skje,så skjer det ikke..men så kan det skje alikevel...år senere.

Henger meg opp i alle tegn..osv noen ganger,tror det er viktig å ikke gjøre det.

Alt blander seg inni meg,vet ikke hva som er reelt liksom.

Men men,det er en del av "dette her"....Det viktigste,tror jeg...er å prøve å høre på seg selv og prøve å ta de rette avgjørelsen selv..

Var noen som ba meg skrive det ned,når jeg fikk "inn" ting.Det kan vel være lurt,men da må jeg jo skrive hele tiden.

For det pågår hele tiden,det forundrer meg og fortryller meg,jeg syns det er fantastisk.

Men alt er ikke like kjekt å "se",og det finnes ikke bare gode krefter i universet,så det er ikke noe å leke med,det har jeg fått erfare....

Stol på deg selv og din egen intuisjon,vil folk le...så la dem le.Vil de tro du er gal..så la de tro det.

Ha tro på deg selv,du bærer sannheten inni deg.

Gjest "skara"

Følelser ja...energier,du kjenner sikkert energiene til folk du også.

Jeg har også forutsett ting,sakt det til min mann på forhånd,så han tror fullt og helt på meg.

Men det er ikke alt som skjer heller,da kan jeg være redd det skal skje,så skjer det ikke..men så kan det skje alikevel...år senere.

Henger meg opp i alle tegn..osv noen ganger,tror det er viktig å ikke gjøre det.

Alt blander seg inni meg,vet ikke hva som er reelt liksom.

Men men,det er en del av "dette her"....Det viktigste,tror jeg...er å prøve å høre på seg selv og prøve å ta de rette avgjørelsen selv..

Enig med deg!

Man må lytte til kroppen.

Der har vi mye å lære av barna:)

de er mye mere åpne.

Datteren min sier hun ser ting og føler ting hun sa til meg en gang at hun ikke blir redd for de er så snille:))

Har aldri avvist henne har altid lyttet for når jeg var liten ble foreldrene og søsken veldig redde når jeg fortalte ting, ble altid sakt at jeg måtte slutte å tulle sånn:))

Ble jo til at jeg sa minst mulig for å ikke skremme de.:))

Annonse

Hei radioboy!

Okey...C",)

Har mangen energier rundt meg jeg også,hele tiden...men av og til føles det mere enn andre dager....

Kan se mye også,symboler osv ja..høre også.

Det er en utfordring å takle alt,men også en glede...=)

Lys og varme tilbake!!!

Hei Bry.

Spennende. Savner et meditasjons miljø her hvor jeg er.

Er du med i en meditasjons gruppe eller miljø?

Lys klem fra Radioboy

Enig med deg!

Man må lytte til kroppen.

Der har vi mye å lære av barna:)

de er mye mere åpne.

Datteren min sier hun ser ting og føler ting hun sa til meg en gang at hun ikke blir redd for de er så snille:))

Har aldri avvist henne har altid lyttet for når jeg var liten ble foreldrene og søsken veldig redde når jeg fortalte ting, ble altid sakt at jeg måtte slutte å tulle sånn:))

Ble jo til at jeg sa minst mulig for å ikke skremme de.:))

Ja barna har mye å lære oss,tror det er mangen "stjernebarn" eller "indigo" barn på denne tiden..de vet så mye.

Barna mine har også opplevelser,jeg ser på det som en naturlig ting og tror dem.

Ja,jeg fikk også høre at det var "tull" og "fantasi" da jeg var liten,men nå tror forldrene mine på meg....

De har også fått healing av meg....husker fjesene demmes når de kjente varmen og energien...artig!

Har åpnet øynene demmes også på en måte,nå ser de ting i et nytt perspektiv.

En lærer mye om seg selv og andre,når en er inne i en sånn prosess...det er sikkert.

Hei Bry.

Spennende. Savner et meditasjons miljø her hvor jeg er.

Er du med i en meditasjons gruppe eller miljø?

Lys klem fra Radioboy

Hei radioboy!

Var det før...men det skled ut,alle er så opptatt for tiden...

Men kunne tenkt meg å starte opp en meditasjons gruppe her,vet mangen er "åpne" for sånt for tiden...

Men mediterer endel alene,syns guidede meditasjoner er fine.

Visuell klem til deg....=)

Hei radioboy!

Var det før...men det skled ut,alle er så opptatt for tiden...

Men kunne tenkt meg å starte opp en meditasjons gruppe her,vet mangen er "åpne" for sånt for tiden...

Men mediterer endel alene,syns guidede meditasjoner er fine.

Visuell klem til deg....=)

Hei Bry.

Spirituel Church det finnes nok ikke i Norge. Kan du se andres aura?

Har du synske evner.

En god natt i Lysbærer ånd.

Klem fra Radioboy

Hei Bry.

Spirituel Church det finnes nok ikke i Norge. Kan du se andres aura?

Har du synske evner.

En god natt i Lysbærer ånd.

Klem fra Radioboy

Hei radioboy!

Jo det finnes en spiritist kirke i Norge,den er åpen en gang i mnd tror jeg.

Har synske evner ja,men de er langt fra ferdig utviklet....

Kan se deler av auraen til folk ja,en gang vil jeg kunne se hele....har fått vite det.

Er takknemlig for "evnene",men det kan være slitsomt også.

Ha en god lysnatt...=)

Hei radioboy!

Jo det finnes en spiritist kirke i Norge,den er åpen en gang i mnd tror jeg.

Har synske evner ja,men de er langt fra ferdig utviklet....

Kan se deler av auraen til folk ja,en gang vil jeg kunne se hele....har fått vite det.

Er takknemlig for "evnene",men det kan være slitsomt også.

Ha en god lysnatt...=)

Hei Bry. Har tidligere vært med i Norsk Healings forbund men meldte meg ut for noen år siden etter at jeg rotet meg bort litt.

Opplever en stor fordømmelse mot Healing/sjamanisme blandt vanlig kirke kristne og særlig pinsevenner.

Prøver å finne tilbake til det alternative miljøet. Står liksom litt alene.

Vet om de kreftene som raser i meg og det er også litt belastning å være så åndelig.

Ha en fin lys natt.

Lys klem fra radioboy

Hei Bry. Har tidligere vært med i Norsk Healings forbund men meldte meg ut for noen år siden etter at jeg rotet meg bort litt.

Opplever en stor fordømmelse mot Healing/sjamanisme blandt vanlig kirke kristne og særlig pinsevenner.

Prøver å finne tilbake til det alternative miljøet. Står liksom litt alene.

Vet om de kreftene som raser i meg og det er også litt belastning å være så åndelig.

Ha en fin lys natt.

Lys klem fra radioboy

Hallo i natten!

Ja,for pinsemenigheten er det jo "onde ånder"...osv.

Det er trist,men de får tro hva de vil,så lenge vi får tro det vi vil.

Den eneste spiritist kirken i norge,er i Tønsberg,det var Marion Dampier Jeans som innviet den.

Det er bra du vil ha røtter i det alternative miljøet...men det er mangen "luringer" der også,har jeg merket.

Men tror du klarer å bruke intuisjonen din til å "føle" deg frem,jeg merker med en gang nå hvis noen er useriøse.

Er mere kritisk nå enn tidligere,og det er sundt tror jeg..ellers kan det bli skummelt og dyrt.

Det beste er å stole på seg selv tror jeg....

Men godt å ha folk rundt seg,som vet hva det dreier seg om,folk som er i "samme båt"

Lys og gode vibber til deg...=)

Annonse

Hallo i natten!

Ja,for pinsemenigheten er det jo "onde ånder"...osv.

Det er trist,men de får tro hva de vil,så lenge vi får tro det vi vil.

Den eneste spiritist kirken i norge,er i Tønsberg,det var Marion Dampier Jeans som innviet den.

Det er bra du vil ha røtter i det alternative miljøet...men det er mangen "luringer" der også,har jeg merket.

Men tror du klarer å bruke intuisjonen din til å "føle" deg frem,jeg merker med en gang nå hvis noen er useriøse.

Er mere kritisk nå enn tidligere,og det er sundt tror jeg..ellers kan det bli skummelt og dyrt.

Det beste er å stole på seg selv tror jeg....

Men godt å ha folk rundt seg,som vet hva det dreier seg om,folk som er i "samme båt"

Lys og gode vibber til deg...=)

Hei Bry.

Ønsker deg en fin tirsdags kveld. Blir og har vært veldig opptatt i dag.

Kraftige energier som presserr seg ned.

Her er noen alternative mennesker her hvor jeg bor. Kan ikke snakke alt alle steder.

Er det en alternativ chatte kanal på nettet?

Ha en fin kvel da.

Lys klem fra radioboy

Hei Bry.

Ønsker deg en fin tirsdags kveld. Blir og har vært veldig opptatt i dag.

Kraftige energier som presserr seg ned.

Her er noen alternative mennesker her hvor jeg bor. Kan ikke snakke alt alle steder.

Er det en alternativ chatte kanal på nettet?

Ha en fin kvel da.

Lys klem fra radioboy

Hei i natta radioboy!

Det er jo paranormal.no da,men syns ikke det er så seriøst.

Godt du har folk å prate med om "sånne ting"..det er ikke lett og prate med alle og enhver om sånt,har folk jeg kan prate med jeg og.

Har sakt for mye "her inne" tror jeg,men men...det er nå meg det da.Pleier ikke åpne munnen for mye i vanlige "settinger",man vet aldri hva folk tror,men det er rart..når folk hører man driver med healing vil de ha det...men der går vel grensen,for mangen....

Men tror flere og flere for øynene opp for dette..etterhvert.

Mye som skjer rundt meg og..men det er artig og.

Det må nok gå gradvis,hadde alt kommet på en gang hadde det blitt for mye,tror jeg.

Ha en fin natt med gode enegier og lys...=)

Hei i natta radioboy!

Det er jo paranormal.no da,men syns ikke det er så seriøst.

Godt du har folk å prate med om "sånne ting"..det er ikke lett og prate med alle og enhver om sånt,har folk jeg kan prate med jeg og.

Har sakt for mye "her inne" tror jeg,men men...det er nå meg det da.Pleier ikke åpne munnen for mye i vanlige "settinger",man vet aldri hva folk tror,men det er rart..når folk hører man driver med healing vil de ha det...men der går vel grensen,for mangen....

Men tror flere og flere for øynene opp for dette..etterhvert.

Mye som skjer rundt meg og..men det er artig og.

Det må nok gå gradvis,hadde alt kommet på en gang hadde det blitt for mye,tror jeg.

Ha en fin natt med gode enegier og lys...=)

Hei Bry.

Har hatt besøk av mine barn som bor i sør. Jobber med hjemme siden hvor jeg i begynnelsen skal være anonym. Denne skal handle om healing , håndspåleggelse. Ikke ferdig ennå. Har 3 domener til denne hjemmesiden. Det er et spesiell navn.

Spirituel lys til deg

Hilsen Radioboy

Hei Bry.

Har hatt besøk av mine barn som bor i sør. Jobber med hjemme siden hvor jeg i begynnelsen skal være anonym. Denne skal handle om healing , håndspåleggelse. Ikke ferdig ennå. Har 3 domener til denne hjemmesiden. Det er et spesiell navn.

Spirituel lys til deg

Hilsen Radioboy

Heia radioboy!

Så kjekt at du har hatt besøk av barna dine....=)

Blir spennendes å se siden din.

Takk for lyset,trenger det nå.

Masse lys tilbake til deg,og lykke til med hjemmesiden.

Visuell klem....=)

• 3 uker senere...

Heia radioboy!

Så kjekt at du har hatt besøk av barna dine....=)

Blir spennendes å se siden din.

Takk for lyset,trenger det nå.

Masse lys tilbake til deg,og lykke til med hjemmesiden.

Visuell klem....=)

Hei Bry.

Nordlyset det fasinerer mange. Har du vært med i gruppe healing noen gang? Har du vært innom en Healing senter?

Hilsen Radioboy

Hei Bry.

Nordlyset det fasinerer mange. Har du vært med i gruppe healing noen gang? Har du vært innom en Healing senter?

Hilsen Radioboy

Heia radioboy!

Nordlyset er kjempevakkert og bærer med seg god energi,tror jeg....=)

Har deltatt i gruppe-healing ja,har også gått på kurs for å lære meg og håndtere evnene.

Har gått på reiki healing kurs,det var gøy,det var virkelig sterke energier jeg fikk overført,trodde jeg skulle gå i gulvet...bang..he he...men gjorde ikke det.

Kjenner mangen sorter energier nå for tiden,syns det er litt slitsomt til tider,men holder ut....=)

Blått lys til deg!

Heia radioboy!

Nordlyset er kjempevakkert og bærer med seg god energi,tror jeg....=)

Har deltatt i gruppe-healing ja,har også gått på kurs for å lære meg og håndtere evnene.

Har gått på reiki healing kurs,det var gøy,det var virkelig sterke energier jeg fikk overført,trodde jeg skulle gå i gulvet...bang..he he...men gjorde ikke det.

Kjenner mangen sorter energier nå for tiden,syns det er litt slitsomt til tider,men holder ut....=)

Blått lys til deg!

Hei Bry.

Alle kan se hva som blir skrevet her. Jeg kan sette min midlertidige email addresse hvis du vil. Så skriver jeg tilbake på min ordntlige email addresse hvis du vil.

Lys klem fra radioboy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...