Gjest jegmegogmeg Skrevet 22. januar 2001 Del Skrevet 22. januar 2001 jeg er ikke sikker på dette asså,men jeg er litt bekymret..jeg leste i ett blad om en jente som skrev hun hadde litt konsentrasjonsvansker,var trøtt og slapp og deprimert og var tørst bestandig.i svar fikk hun at hun kanskje hadde sukkersyke...jeg lurer på om jeg oxo kan ha det.i tillegg til de sympthonene hun skrev,har jeg kløe,jeg klør ganske ofte og d er veldig plagsomt,f-eks i underlivet.men ikke så mye nå lenger.har ikke noe eksem el.jeg er ikke spesielt tørst,men d er kanskej fordid jeg drikker nokså mye vann.viss jeg unngår å drikke på en stund,blir jeg helt tørr i munnen.men jeg lurer på om d kan vere været som påvirker humøret mitt,jeg må legge meg tidlligere en jeg pleier om kveldene pga.trøtthet også er jeg avogtil slapp om dagene oxo,og gidder liksom ikke begynne på noe viss d er noe jeg må gjøre.pluss at jeg er litt deppa og blir fort sur og lei.er det den mørke og kalde tiden som påvirker meg,eller...?? jeg lurer på en ting til,for en stund siden trodde jeg jeg hadde candida soppen(ikke tro jeg er en person som lengter etter å vere sjuk nå da!)-eller så trodde jeg jeg hadde irritabel tykktarm.jeg blir så forvirret for jeg både klør,har oppblåst mage HVER gang jeg spiser/drikker noe,får mye luft i magen,og har avogtil forstoppelse.men d har blitt litt bedre nå.pluss at jeg er sur/lei meg/deppa,føler meg litt..rar,er slapp og trøtt..men jeg lurer på om d kan vere noe som feiler meg i d hele tatt,eller? kan d ha seg sånn at jeg feiler mange ting...for disse tinga har vel ikke særlig sammenheng med hverandre,eller?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16406-sukkersyke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Kjære jegmegogmeg. Jeg tror ikke du har sukkersyke, men for å undersøke dette skikkelig bør du levere en urinprøve hos din faste lege. Vanligvis er dette nok for å fastslå om du har sukkersyke, eventuelt i kombinasjon med en enkelt blodprøve. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16406-sukkersyke/#findComment-76025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.