Gjest tidl. kjerstim Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Er det en lang affære å få lov til å prøve Pergotime? Har funnet ut at jeg ikke har hatt eggløsning de siste syklusene.(EL-testing) Legen har min bakgrunn som tidligere (og eg. fremdeles) ufb'er i 5-6 år, men med et lite mirakel av en godlynt veps som henger i buksebenet til mor om dagen! Diagonose da var PCO og tette eggledere, samt dårlig sædkvalitet. Vi vil ha flere! Var gravid i sommer men mistet etter 7 uker. Må jeg gjennom masse styr for å få pergo, eller holder det med en samtale med fastlegen min?? Finnes det forresten alternativer til pergo, noen her som har erfaringer?? 0 Siter
kolbuparet Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg dro til fastlege som sendte meg videre til gynekolog på sykehuset. Hun tok GU og ultralyd+ undersøkte mannen min. Fikk pergotime samme time som undersøkelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.