Gjest browneyed girl Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hvorfor må jeg være så sint?er sint på alt og alle og føler mest for å kaste ting veggemellom.Det er ingen som skjønner noen ting,jeg mener ikke å være slem men alt går bare utover dem man er mest glad i....!!Hvorfor må jeg slite psykisk?hvorfor er alt bare dritt for tida.......er bare så deppa.....!!! Føler at jeg ikke kan prate med noen for d er ingen som skjønner meg..... 0 Siter
Orio Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Skjønner hva du mener. Måtte virkelig beherske meg tidligere i dag. Hadde så lyst til å kaste ting rundt og knuse alt jeg kom over. Måtte bare gå ut, klarte ikke være der lenger. Er så sur og sint for tiden. Nesten så jeg håper noen skal si noe provoserende, så jeg får en unnskyldning til å slippe sinnet løs. Har lyst til å skjelle ut alle rundt meg. Dette var nok ikke til hjelp for deg. Måtte bare få det ut. Men det er vel bedre å gjøre det her, rettet til alle og ingen, i stedet for å skjelle ut de nærmeste? Håper det snart bedrer seg for deg. 0 Siter
Gjest browneyed girl Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Skjønner hva du mener. Måtte virkelig beherske meg tidligere i dag. Hadde så lyst til å kaste ting rundt og knuse alt jeg kom over. Måtte bare gå ut, klarte ikke være der lenger. Er så sur og sint for tiden. Nesten så jeg håper noen skal si noe provoserende, så jeg får en unnskyldning til å slippe sinnet løs. Har lyst til å skjelle ut alle rundt meg. Dette var nok ikke til hjelp for deg. Måtte bare få det ut. Men det er vel bedre å gjøre det her, rettet til alle og ingen, i stedet for å skjelle ut de nærmeste? Håper det snart bedrer seg for deg. Godt å få se at jeg ikke er den eneste som har det sånn......!!Synes synd på de som står meg nærmest.....de får skikkelig gjennomgå.Og jeg mener jo ikke å være sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.