eddvik Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 er det like vanlig og være kvalm ettermiddag og kveld, som om morgenen? Merker det spesielt etter måltider. 0 Siter
KaVa Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det er helt vanlig. "Morgenkvalme" kan komme når som helst på døgnet! 0 Siter
eddvik Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Det er helt vanlig. "Morgenkvalme" kan komme når som helst på døgnet! Takk. Hadde ingen plager forrige gang, så dette er helt nytt for meg. En annen ting. Det føles som om mensen er rett rundt hjørnet, og har økt utflod. Normalt? 0 Siter
KaVa Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Takk. Hadde ingen plager forrige gang, så dette er helt nytt for meg. En annen ting. Det føles som om mensen er rett rundt hjørnet, og har økt utflod. Normalt? Økt utflod er _veldig_ vanlig. Skikkelig ekkelt, innimellom, men vanlig. Det er også vanlig å ha forskjellige "vondter", som f.eks mensmurringer. 0 Siter
eddvik Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Økt utflod er _veldig_ vanlig. Skikkelig ekkelt, innimellom, men vanlig. Det er også vanlig å ha forskjellige "vondter", som f.eks mensmurringer. Takk. Da er det bare og slappe av og nyte tiden. Må jo få noen plager denne gangen siden jeg slapp forrige gang. Men det går seg vel til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.