Gå til innhold

Avbrutt ICSI forsøk

Gjest Velig, veldig lei meg og trist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det kommer vel an på årsaken til at det ble avbrutt. Jeg har opplevd det en gang selv, og det var kjemmpeleit å skulle gå gjennom så mye uten å fullføre. Eggene ble ikke befruktet. Men ting kan være anderledes neste gang, det varierer fra syklus til syklus.

Hei!

Det kommer vel an på årsaken til at det ble avbrutt. Jeg har opplevd det en gang selv, og det var kjemmpeleit å skulle gå gjennom så mye uten å fullføre. Eggene ble ikke befruktet. Men ting kan være anderledes neste gang, det varierer fra syklus til syklus.

så leit det var. Har ikke opplevd det, men på vårt første forsøk som nå er snart 3 år, så var det bare 1 egg som var bra nok. Var fryktelig nervøs da, men det gikk jo fint. Ikke gi opp, selvom jeg vet det er tungt nå. Jeg har akkurat vært gjennom 2. søskenfosøk som dessverre ikke ble vellykket. Stå på, neste gang er det vår tur:-)

klem Zabo

Gjest Hilsen meg som er veldig lei meg

Hei!

Hei

Jeg var overstimulert. Hadde så mange egg at det kunne vært farlig å fortsette:-(

Gjest Veldig, veldig lei meg og skuffet

så leit det var. Har ikke opplevd det, men på vårt første forsøk som nå er snart 3 år, så var det bare 1 egg som var bra nok. Var fryktelig nervøs da, men det gikk jo fint. Ikke gi opp, selvom jeg vet det er tungt nå. Jeg har akkurat vært gjennom 2. søskenfosøk som dessverre ikke ble vellykket. Stå på, neste gang er det vår tur:-)

klem Zabo

Så det gikk bra på første forsøk den første gangen.Så bra. Så leit med søskenforsøket.

Lykke til!!

Klem

Hei

Jeg var overstimulert. Hadde så mange egg at det kunne vært farlig å fortsette:-(

Hei!

Du har helt sikker gode sjanser neste gang. Da får du sikkert en lavere medisindose og færre egg. Det er jo egentlig kjempepositivt at du reagerer lett på medisineringen, det tyder på at du har mange og gode egg har jeg hørt.

Lykke til!!

Annonse

Vi måtte avbryte 2 av forsøkene da jeg ikke hadde fått nok egg til å ta ut. Forsøket ble da omgjort til inseminasjon. Den siste gangen ble jeg også gravid, men aborterte etter 14 dager.

Lykke til neste gang.

Hilsen en adoptivmamma

Det var leit, men skjønner du er lykkelig adoptiv mamma nå:-)

Klem til deg.

Jeg har 4 IVF/ICSI-forsøk bak meg, 3 av disse måtte avbrytes, kun ved første forsøk fikk jeg tilbakesetting, men det festet seg ikke.

De tre avbrutte forsøkene ble avbrutt på ulike stadier. To etter egguttak og ett før egguttak.

Det ble ingen resultat av behandlingene på meg, men underenes tid er ikke forbi, jeg ble gravid et par år senere og nå har jeg ei skjønn frøken på 4 år.

Hei!

Du har helt sikker gode sjanser neste gang. Da får du sikkert en lavere medisindose og færre egg. Det er jo egentlig kjempepositivt at du reagerer lett på medisineringen, det tyder på at du har mange og gode egg har jeg hørt.

Lykke til!!

Takk! Håper det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...