Gå til innhold

personlighetsforstyrrelse!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EUP-impulsiv type

Jeg har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse impulsiv type og går ikke på medisiner.

Det finnes mange terapi former for mennesker med emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Den nyeste terapiformen er DBT=Dialektisk adferds terapi

Jeg har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse impulsiv type og går ikke på medisiner.

Det finnes mange terapi former for mennesker med emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Den nyeste terapiformen er DBT=Dialektisk adferds terapi

hei

jeg har og diagnosen emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. jeg må gå på lamictal og antipsykotiske tabletter. vet ikke om du kan klare deg bra uten medisiner, håper jo selvsagt det. jeg klarer meg ikke uten dem.

lykke til

Borderline handler om at man sliter med å finne ut av hvem man egentlig er, og hvordan man egentlig ønsker å leve livet sitt. Det kan være tungt å forholde seg til andre folk, det kan bli mye "såpeopera" og intriger, masse følelser, man elsker noen og så hater man dem.

Man kan bli bra uten medisin. Det viktigse er å ta seg god tid, utvikle relasjon til behandler(e), selv om det er vanskelig. Det er viktig å skape stabilitet i livet sitt, holde seg unna ting som man vet vil føre til drama og masse følelser som man ikke klarer å kontrollere. Borderline må behandles laaaangsomt!

Høres dette helt ko-ko ut, eller?

hei

jeg har og diagnosen emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. jeg må gå på lamictal og antipsykotiske tabletter. vet ikke om du kan klare deg bra uten medisiner, håper jo selvsagt det. jeg klarer meg ikke uten dem.

lykke til

Jeg har også gått på Lamictal og "alt" av antidep.medisiner. Men jeg kutter de ut når jeg blir dårlig, for da er jeg nemlig "bra"?? Det er det jeg innbiller meg. Nå har jeg vært uten medisiner siden i sommer.Merker ikke forskjell. Blir i perioder suicidal og har "samlemani" når det gjelder tabl...Vil helst klare meg uten medisiner, men hadde vel hatt det bedre med fast inntak av rett medisin..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...