Gå til innhold

Noen som har prøvd Cerazette?

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen

Har lyst til å høre om noen har erfaring knyttet til bruk av denne p-pillen. Spesielt bivirkninger... Jeg er veldig plaget med humørsvingninger både med og uten bruk av p-piller, og lurer på om kanskje jeg kunne prøve denne p-pillen. Hoppe av i svingen er vel ikke det ideelle prevensjonsmidlet i lengden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164774-noen-som-har-pr%C3%B8vd-cerazette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg går på et nå! Har gått på diverse p-piller i 10 år, men har vært mye plaget med humørsvingninger og dårlig sexlyst. Så for to mnd siden begynte jeg på Cerazette. Var veldig svimmel den første uka-så tok dem på kvelden, men dette gikk over.Merker nå ingenting til dårlig humør el manglende sexlyst-så jeg er veldig fornøyd. det eneste er at sist mnd bødde jeg i nesten 14 dagen, men satser på at det kun er i innkjøringsperioden..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...