Gjest Lyst på barn..! Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hvordan er det når man slutter med p-pillen, blir mensen uregelmessig en stund? Bruker det å ta lang tid før man blir gravid? Vises graviditet på dagens tester ganske fort? 0 Siter
smekka Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hva med å legge innlegget under "graviditet" istedet? Jeg sluttet forøvrig med p-piller den ene måneden, etter å ha brukt det i ca 3 år, og ble gravid i neste måned. Trenger ikke å ta lang tid det! 0 Siter
Gjest Lyst på barn Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hva med å legge innlegget under "graviditet" istedet? Jeg sluttet forøvrig med p-piller den ene måneden, etter å ha brukt det i ca 3 år, og ble gravid i neste måned. Trenger ikke å ta lang tid det! Takk for tipset, tenkte ikke på det forumet. Er jo så bra aktivitet her, men det passer jo bedre der du anbefaler. 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ei venninne av meg og samboeren hennes tenkte at "om ca to år passer det å bli gravid, fordi da er han ferdig med utdannelse etc. etc." Og hun hadde hørt at det kunne gå opp til to år etter at man slutter med p-piller til man kan bli gravid (visste også at det ikke alltid var tilfelle)... en mnd etterpå var hun gravid, og de fikk ei velskapt datter i sommer. To år før planen... (men selvfølgelig like glade likevel) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.