Gjest Kirsti22 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei. Er en jente som skrev et innlegg for en liten stund siden om svimmelhet og medisiner. NHD skrev den gang at det kunne være seroquelen. Jeg tar : 75mg lamictal ( opptrapping ) 300mg seroquel, 30mg cipralex og 7.5mg imovane. Jeg har stått lenge på seroquelen, og jeg har ikke merket dette før. Jeg blir fort svimmel. Og siden torsdag har jeg hatt prikkninger i fingrene på begge hender. Den kommer og går litt. Kan jeg ha lite blodsirkulasjon? Nå har min far en sykdom , vet ikke hva det heter, men at han har nerver i klem rundt håndleddet på begge hender, som resulterer i prikkninger og smerter i fingre. Dette kan han ta operasjon for, men har ikke prioritert dette enda. ( Han er sta ) Men man kan vel ikke arve slikt? Kirsti22 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164902-medisiner-svimmelhet-prikking-i-fingrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.