Gå til innhold

Carctol til behandling av kreft

Anbefalte innlegg

Min mor har fått diagnostisert skjelettmetastaser etter å ha blitt brystkreftoperert for noen år siden. Hun har spredning og legene vurderer nå cellegift som siste alternativ. Hun har hatt flere strålebehandlinger og hormonbehandlinger. Leste om gode resultater ved bruk av Carctol,og hun er interessert i å høre mer om dette preparatet / evt prøve det. Hun er 68 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164985-carctol-til-behandling-av-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

NTB hadde et oppslag for noen dager siden om denne indiske urtemedisinen som fikk svært positiv omtale fra en engelsk lege.

Legen Rosie Daniel er en av Englands mest erfarne komplementære leger og var med på å starte Bristol Cancer Help Center for over 20 år siden. For tiden arbeider hun i egen praksis i Londons Harley Street. Hun har engasjert seg i undervisning, foredragsvirksomhet og dokumentasjon av komplementære og alternative behandlingsformer (KAM). I 2000 deltok hun på Kreftforeningens første internasjonale kongress om KAM og holdt et meget godt innlegg, som gjorde at hun ble ønsket på ny til årets kongress som gikk av stabelen 3-4 juni i Oslo. Her fortalte hun blant annet om sin holistiske tilnærming til kreft og nevnte også den Indiske urtemedisinen Carctol. Etter å ha arbeidet med ulike KAM behandlingsformer i over 20 år, var dette i følge henne selv den mest virksomme behandling hun hadde testet. Det mest positive var at behandlingen så ut til å kunne hjelpe mange pasienter som ikke hadde noe annet tilbud og i et sent stadium av sykdommen. Dessuten var ikke behandlingen forbundet med alvorlige bivirkninger. Carctol består av en blanding av åtte indiske urter og tas i kapselform 4-8 kapsler om dagen. Prisen per kapsel er ca tre kroner og kan bestilles fra internett. Carctol er så langt prøvet på mer enn 2000 pasienter, men uten å ha gjennomgått en strengt vitenskapelig forskningsprotokoll. En av mine pasienter med uhelbredelig kreft går i øyeblikket på denne medisinen, men det er for tidlig å si noe sikkert om effekten. Det er ikke gjort forskning etter strenge vitenskapelige kriterier som dobbeltblindforsøk med denne medisinen. For mer informasjon se websiden: www.anticancerherb.com.

• 3 måneder senere...

NTB hadde et oppslag for noen dager siden om denne indiske urtemedisinen som fikk svært positiv omtale fra en engelsk lege.

Legen Rosie Daniel er en av Englands mest erfarne komplementære leger og var med på å starte Bristol Cancer Help Center for over 20 år siden. For tiden arbeider hun i egen praksis i Londons Harley Street. Hun har engasjert seg i undervisning, foredragsvirksomhet og dokumentasjon av komplementære og alternative behandlingsformer (KAM). I 2000 deltok hun på Kreftforeningens første internasjonale kongress om KAM og holdt et meget godt innlegg, som gjorde at hun ble ønsket på ny til årets kongress som gikk av stabelen 3-4 juni i Oslo. Her fortalte hun blant annet om sin holistiske tilnærming til kreft og nevnte også den Indiske urtemedisinen Carctol. Etter å ha arbeidet med ulike KAM behandlingsformer i over 20 år, var dette i følge henne selv den mest virksomme behandling hun hadde testet. Det mest positive var at behandlingen så ut til å kunne hjelpe mange pasienter som ikke hadde noe annet tilbud og i et sent stadium av sykdommen. Dessuten var ikke behandlingen forbundet med alvorlige bivirkninger. Carctol består av en blanding av åtte indiske urter og tas i kapselform 4-8 kapsler om dagen. Prisen per kapsel er ca tre kroner og kan bestilles fra internett. Carctol er så langt prøvet på mer enn 2000 pasienter, men uten å ha gjennomgått en strengt vitenskapelig forskningsprotokoll. En av mine pasienter med uhelbredelig kreft går i øyeblikket på denne medisinen, men det er for tidlig å si noe sikkert om effekten. Det er ikke gjort forskning etter strenge vitenskapelige kriterier som dobbeltblindforsøk med denne medisinen. For mer informasjon se websiden: www.anticancerherb.com.

Jeg har en god venn med blærekreft og spredning til skjelettet og opphørt behandling. For en mnd. siden fikk jeg sendt Carctol til ham som et forsøk og det har virket lovende.

Nå er en ny sending jeg bestilte til ham stoppet i en stikkprøve i tollen i Danmark (sent direkte fra India til Danmark). De påstår at medikamentet er forbudt både i Danmark og i Norge. Er det korrekt? Hvis ikke ville jeg være takknemlig for all dokumentasjon på det motsatte. Hva kan jeg gjøre? Min venn i Danmark er fortvilet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...