Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så fortvliet for tiden. Orker snart ikke mer. Alt jeg gjør blir feil, får ikke til noe som helst. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så redd for alle andre. Redd de hater meg, er sinte på meg, fordømmer meg. Tør heller ikke fortelle psykologen hvordan jeg har det. Klarer snart ikke snakke med han lenger. Har sagt alt jeg kan si, flere ganger. Orker ikke gjenta meg selv lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164990-alt-er-f%C3%A6lt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva blir feil? Hva er det du ikke får til?? Du får til noe hver eneste dag du kjemper deg videre. Og vet du; ting blir bedre! Jada: møkkasvar, og man kan ikke se det selv når man er på bunn, men det stemmer.

Ta med deg det du har skrevet her til din psykolog er mitt råd. Han kan hjelpe, uansett hvor mange ganger du har fortalt ting.

Andre har sitt, de fordømmer deg ikke, er ikke sinte på deg/hater deg. Det klarer du fint selv virker det som, det er derfor du føler det sånn du gjør. Det er DU som fikser det inni deg! Ikke vær redd for noen andre, de er ikke annet enn mennesker de heller, sant? Du er verdt akkurat like mye som alle andre.

Husk at det aldri er "oss" mot "dem", ALLE sliter. Noen mer enn andre, men det har lite å si. Vi ønsker alle å oppnå det samme; et "bra/lykkelig/ok" liv. For noen er veien dit lengre, men herregud så deilig det er når man først kommer seg dit! Og så mye mer man setter pris på det med den lange veien!!! Du kommer dit du også, jeg lover.

Varm klem, dette klarer du!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164990-alt-er-f%C3%A6lt/#findComment-1072819
Del på andre sider

Gjest søppelkurven

Hva blir feil? Hva er det du ikke får til?? Du får til noe hver eneste dag du kjemper deg videre. Og vet du; ting blir bedre! Jada: møkkasvar, og man kan ikke se det selv når man er på bunn, men det stemmer.

Ta med deg det du har skrevet her til din psykolog er mitt råd. Han kan hjelpe, uansett hvor mange ganger du har fortalt ting.

Andre har sitt, de fordømmer deg ikke, er ikke sinte på deg/hater deg. Det klarer du fint selv virker det som, det er derfor du føler det sånn du gjør. Det er DU som fikser det inni deg! Ikke vær redd for noen andre, de er ikke annet enn mennesker de heller, sant? Du er verdt akkurat like mye som alle andre.

Husk at det aldri er "oss" mot "dem", ALLE sliter. Noen mer enn andre, men det har lite å si. Vi ønsker alle å oppnå det samme; et "bra/lykkelig/ok" liv. For noen er veien dit lengre, men herregud så deilig det er når man først kommer seg dit! Og så mye mer man setter pris på det med den lange veien!!! Du kommer dit du også, jeg lover.

Varm klem, dette klarer du!

hei tussa.

godt å se noen jordnære svar her inne. og jeg helt enig med deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164990-alt-er-f%C3%A6lt/#findComment-1074941
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...