Gjest Calóni Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Finnes det noen måte å få sko til å slutte å "knirke" på? Jeg mener ikke at det knirker i selve skoen, men at det oppstår lyd om skoene er våte, og man går på linoleum, feks. Det er jo grusomt irriterende! Og om det ikke finnes noen måte å minske ulyden på,- er det noen måte man kan "se" det på skoen før man kjøper den, sånn at man kan unngå å kjøpe den typen sko? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Kjøp blå plæstikk-skoovertrekk! ) *glup* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Kanskje de ikke er betalt? Høh. De er betalt i dyre dommer for, skal jeg si deg! Men altså,- det rådet funka ikke. Noen flere? 0 Siter
damedame Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Trøst deg med at du ikke har en av mine venstre støvletter: Knirker ved hvert eneste steg. Dog synes jeg det er litt koselig. Minner meg om hvordan det var å gå på knakende og tørr og iskald vintersne 0 Siter
scindapsus Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Sko med plastsåler (eller såler med mye plast i gummiblandinga) knirker som oftest mer enn sko med rene gummisåler. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Sko med plastsåler (eller såler med mye plast i gummiblandinga) knirker som oftest mer enn sko med rene gummisåler. Hum. Trodde ART-sko var av såpass kvalitet at de hadde gummi, jeg? Og hvordan vet jeg om de har plastikk eller ikke i seg? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Trøst deg med at du ikke har en av mine venstre støvletter: Knirker ved hvert eneste steg. Dog synes jeg det er litt koselig. Minner meg om hvordan det var å gå på knakende og tørr og iskald vintersne Koselig, du liksom. Når man går igjennom et dørgende stille lokale med linoleum på gulvet *mumle* Men,men..Iallfall vet jeg hvem -du- er, om jeg hører enorme gnisselyder på annethvert steg på noen 0 Siter
scindapsus Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hum. Trodde ART-sko var av såpass kvalitet at de hadde gummi, jeg? Og hvordan vet jeg om de har plastikk eller ikke i seg? jo seigere sålen kjennes, jo mer gummi er det i den. 0 Siter
damedame Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Koselig, du liksom. Når man går igjennom et dørgende stille lokale med linoleum på gulvet *mumle* Men,men..Iallfall vet jeg hvem -du- er, om jeg hører enorme gnisselyder på annethvert steg på noen Watch out 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 jo seigere sålen kjennes, jo mer gummi er det i den. Jammen...den sålen kjennes jo kjempe-"seig" ut, og likevel er det den som knirker mest..? Kom hit og prøv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.