Gå til innhold

Landets billigeste mobilkontant, fra hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et idiotisk spørsmål, men vet noen hvor man finner landets billigste ringkontant for mobil. Jeg er ikke annet enn en fattig student som ønsker å kunne ringe så billig som bare det på min mobil med ringkontant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mobyson abonnement og det er veldig billig. 44øre for sms, 89øre pr/min og ingen månedsavgift. Det heter abonnement men det fungerer som et kontantkort. Du må fylle opp via kredittkort eller giro. Jeg har hatt det et par måneder nå og for meg har det fungert veldig bra. Det beste er at jeg har redusert mobilutgiftene mine med omtrent 50%! :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ville valgt netcom. Fyller du for over 300, så får du 600 kroner i gratis ringetid.

Skrevet

Jeg ville valgt netcom. Fyller du for over 300, så får du 600 kroner i gratis ringetid.

Men det er jo bare en kampanje nå...

Skrevet

Selv om det er billig nå er det fortsatt dyrt å sende sms og ringe så tror ikke det vil lønne seg i lengden for det hadde jeg før jeg byttet til Mobyson..

Skrevet

Jeg har mobyson abonnement og det er veldig billig. 44øre for sms, 89øre pr/min og ingen månedsavgift. Det heter abonnement men det fungerer som et kontantkort. Du må fylle opp via kredittkort eller giro. Jeg har hatt det et par måneder nå og for meg har det fungert veldig bra. Det beste er at jeg har redusert mobilutgiftene mine med omtrent 50%! :)

Hvordan står dette seg mot Telenor djuice kontant?

Skrevet

jeg har brukt teletopia og er kjempefornøyd med det. bare ergerlig at jeg mistet mobilen måtte skaffe ny mobil med abonnement for ikke å blakke meg helt ut.

sjekk ut nettsidene til teletopia.

Gjest papirtiger
Skrevet

Men det er jo bare en kampanje nå...

Fyller man opp et par ganger vil det nesten uansett lønne seg. Må selvsagt beregnes utifra forbruk.

Jeg feks, har fått 900 kroner "gratis"i ringetid. Kommer neppe til å fylle på kortet neste år.

(Ringkontant er uansett ikke lurt hvis man ringer. Sms koster omtrent det samme overalt.)

Skrevet

Hvordan står dette seg mot Telenor djuice kontant?

Aner ikke, men det kan du jo finne ut selv når du vet at det ikke er noen faste avgifter (månedsavgift) og 44 øre for meldingen og 89 øre min..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...