Gå til innhold

korps-jente


Vikingen

Anbefalte innlegg

Så nettop filmen "American pie" og begynnet å minre litt. Korps-jenta (når hun havnet i køya) lignet på ei jeg tidligere var sammen med.

Av de jeg har vært samen med, har bare hun ene vært sexuelt agressiv, noe som gav meg en sexuell trygghet. At hun var så frampå gjorde meg sikker på at hun ville gi beskjed om det var noe hun ikke likte , eller om hun ikke fikk nok.

Det som til slutt gjorde at jeg ikke klarte å leve samen med henne , var at hun hadde frustrasjoner (for lite venner,penger,fritid,at jeg snakket for mye, at jeg ikke snakket......ca alt ble en frustrasjon) som var utenfor min rekkevidde til å fixe.

MEN........jeg kan ikke få forklart hvor mye jeg savner den agressive sexen hennes (ikke s/m eller noe) og å virkelig bli "brukt" av ei jente som elsket at jeg brukte henne.

Det jeg LURTE på var : Er det noen gutter der ute som oxo har vært sammen med ei sexuelt agressiv jente, eller evt. noen jenter her som er sexuelt agressive. Jeg har fått på følslsen av at dette skjer mest PÅ FILM , og ikke i virkeligheten, så jeg bare lurte litt om hvordan dere "klubbmedlemmer" hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tottepia

Jeg er ei slik jente, liker å ta styringa i kampens hete.Så vi finnes nok ikke bare på film.Til daglig er jeg mer en stille og fredelig jente, og jeg er sikker på at ingen av kompisene mine tror noe sånt om meg.Jeg blir enormt opphisset av å ha kontrollen i senga, og hvis han i tillegg har slikket meg er jeg i mitt ess. Da er jeg rede for en lang ridetur, og kan gjerne suge kuken hans så han vrir seg og hyler i ekstase!!

VI FINNES IKKE BARE PÅ FILM !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Jeg er ei slik jente, liker å ta styringa i kampens hete.Så vi finnes nok ikke bare på film.Til daglig er jeg mer en stille og fredelig jente, og jeg er sikker på at ingen av kompisene mine tror noe sånt om meg.Jeg blir enormt opphisset av å ha kontrollen i senga, og hvis han i tillegg har slikket meg er jeg i mitt ess. Da er jeg rede for en lang ridetur, og kan gjerne suge kuken hans så han vrir seg og hyler i ekstase!!

VI FINNES IKKE BARE PÅ FILM !!!

Høres ut som rene drømmedama, du... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Jeg er ei slik jente, liker å ta styringa i kampens hete.Så vi finnes nok ikke bare på film.Til daglig er jeg mer en stille og fredelig jente, og jeg er sikker på at ingen av kompisene mine tror noe sånt om meg.Jeg blir enormt opphisset av å ha kontrollen i senga, og hvis han i tillegg har slikket meg er jeg i mitt ess. Da er jeg rede for en lang ridetur, og kan gjerne suge kuken hans så han vrir seg og hyler i ekstase!!

VI FINNES IKKE BARE PÅ FILM !!!

Høres ut som rene drømmedama, du... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aggresiv dame

Jeg er ei slik jente, liker å ta styringa i kampens hete.Så vi finnes nok ikke bare på film.Til daglig er jeg mer en stille og fredelig jente, og jeg er sikker på at ingen av kompisene mine tror noe sånt om meg.Jeg blir enormt opphisset av å ha kontrollen i senga, og hvis han i tillegg har slikket meg er jeg i mitt ess. Da er jeg rede for en lang ridetur, og kan gjerne suge kuken hans så han vrir seg og hyler i ekstase!!

VI FINNES IKKE BARE PÅ FILM !!!

Så du kaller en liten ridetur og litt suging for vilt og aggresivt? hahahahahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du kaller en liten ridetur og litt suging for vilt og aggresivt? hahahahahahahahaha

Mente ikke å få i gang en diskusjon på hvordan ei sexuelt agressiv jente er. En kan da føle seg sexuelt agressiv selvom naboen kanskje er ENDA RØFFERE. Var ikke kritikk fra "naboen" jeg var ute etter. Lurte bare om det var no' vits i å lete etter ei ny sexuelt agressiv jente. Får vel sette inn ei annonse når jeg får avviklet mitt nåværende forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med ei korps-jente nå. Ikke riktig så agressiv som hu i American Pie, men ikke langt unna ;P

Er helt enig med deg; litt agressive jenter i senga er ikke å forakte. Ikke noe Bondage-opplegg, men jenter med nok tæl til å kreve sex og ikke minst si ifra om det er noe de ikke er fornøyde med, eller de vil jeg skal gjøre noe (og hva gjør man ikke for sin elskede?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med ei korps-jente nå. Ikke riktig så agressiv som hu i American Pie, men ikke langt unna ;P

Er helt enig med deg; litt agressive jenter i senga er ikke å forakte. Ikke noe Bondage-opplegg, men jenter med nok tæl til å kreve sex og ikke minst si ifra om det er noe de ikke er fornøyde med, eller de vil jeg skal gjøre noe (og hva gjør man ikke for sin elskede?).

Bondage er da en s/m-light ting til å høyne nytelsen. Trodde det var en helt naturlig del av et åpent og friskt sexliv, jeg ?? Begynte med det, da en kamerat anbefalte det på det sterkeste. Dama dro meg bort fra kjønnet sitt med en gang det begynnte å "bygge seg opp" hos henne. Det sier seg selv at det ikke gav henne noen skikkelig nytelse. Da det er skikelig nytelse jeg vil gi min partner, satte jeg på henne håndjern for å holde hendene hennes borte. Etter noen ganger var det hun som tok initiativ til å bruke dem, så jeg rekner med jeg gjorde NOE riktig.

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Bondage er da en s/m-light ting til å høyne nytelsen. Trodde det var en helt naturlig del av et åpent og friskt sexliv, jeg ?? Begynte med det, da en kamerat anbefalte det på det sterkeste. Dama dro meg bort fra kjønnet sitt med en gang det begynnte å "bygge seg opp" hos henne. Det sier seg selv at det ikke gav henne noen skikkelig nytelse. Da det er skikelig nytelse jeg vil gi min partner, satte jeg på henne håndjern for å holde hendene hennes borte. Etter noen ganger var det hun som tok initiativ til å bruke dem, så jeg rekner med jeg gjorde NOE riktig.

;-))

S/m light, som du kaller det, er nok mye vanligere i forhold enn man har vært tilbøyelig til å anta. Det kan være noe så enkelt til å begynne med som klasking på baken. Det er fristende når han tar henne bakfra, med den runde deilige baken i været. Litt behagelig slåing, dasking og kanskje klyping setter begge pris på.

Etter hvert kan det utvikle seg til et mer omfattende repertoare, med binding etc. Det er ikke slik at det bare er kvinner som er masochistiske.Menn er det faktisk i like høy grad. De opplever det som spennende å ha sex med en dominerende og sterk kvinne som "tar" dem, som er aktiv, sado-light, mens han er passiv og mottar "plagene".

Men det snakkes ikke så meget om disse tingene. S/m er fortsatt tabubelagt, mye vanskeligere å snakke om enn at man onanerer, driver med oral sex, anale samleier etc.

Man kan lure på hvorfor vi mennesker er utstyrt med en slik s/m-trang, hvorfor det oppleves spennende og seksuelt opphissende. Det er ikke lett å gi noe godt svar på et slikt spørsmål.

Er det noen som har synsmåter på dette feltet så hører vi gjerne fra dere.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondage er da en s/m-light ting til å høyne nytelsen. Trodde det var en helt naturlig del av et åpent og friskt sexliv, jeg ?? Begynte med det, da en kamerat anbefalte det på det sterkeste. Dama dro meg bort fra kjønnet sitt med en gang det begynnte å "bygge seg opp" hos henne. Det sier seg selv at det ikke gav henne noen skikkelig nytelse. Da det er skikelig nytelse jeg vil gi min partner, satte jeg på henne håndjern for å holde hendene hennes borte. Etter noen ganger var det hun som tok initiativ til å bruke dem, så jeg rekner med jeg gjorde NOE riktig.

;-))

Nja.. Joda.. Forsåvidt enig, men det finnes jo mange grader av s/m og den slags.

Jeg vil definere s/m og bondage som noe litt råere enn du beskriver, men min definisjon kan være vag der.

Spank me ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S/m light, som du kaller det, er nok mye vanligere i forhold enn man har vært tilbøyelig til å anta. Det kan være noe så enkelt til å begynne med som klasking på baken. Det er fristende når han tar henne bakfra, med den runde deilige baken i været. Litt behagelig slåing, dasking og kanskje klyping setter begge pris på.

Etter hvert kan det utvikle seg til et mer omfattende repertoare, med binding etc. Det er ikke slik at det bare er kvinner som er masochistiske.Menn er det faktisk i like høy grad. De opplever det som spennende å ha sex med en dominerende og sterk kvinne som "tar" dem, som er aktiv, sado-light, mens han er passiv og mottar "plagene".

Men det snakkes ikke så meget om disse tingene. S/m er fortsatt tabubelagt, mye vanskeligere å snakke om enn at man onanerer, driver med oral sex, anale samleier etc.

Man kan lure på hvorfor vi mennesker er utstyrt med en slik s/m-trang, hvorfor det oppleves spennende og seksuelt opphissende. Det er ikke lett å gi noe godt svar på et slikt spørsmål.

Er det noen som har synsmåter på dette feltet så hører vi gjerne fra dere.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

For første gang er jeg faktisk enig med doktoren her. Dvs. , jeg har ikke vært inne å lest på ting som ikke har intressert meg, men har somregel vært uenig i det Grünfeld har sagt/ment i diskusjonene jeg har vært med i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaså du vikingen,...du liker litt fart i senga?!

Selv er jeg aldri sinna når jeg har sex, så jeg vil ikke kalle meg seksuelt agressiv.

Jeg er bare kåt og tar for meg av det jeg kan få!

Kvalifiserer jeg til å svare her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså du vikingen,...du liker litt fart i senga?!

Selv er jeg aldri sinna når jeg har sex, så jeg vil ikke kalle meg seksuelt agressiv.

Jeg er bare kåt og tar for meg av det jeg kan få!

Kvalifiserer jeg til å svare her da?

Mener ikke å være sint når du har sex, er å være sexuelt agressiv. "Agressiv", er for meg å ikke være sånn kjempe følsom med bevegelsene og kjærtegnene.

Å finne ut an en vil ha sex der og da og gjøre det, UTEN oppvarming f.eks. vil jeg klassifisere for agressiv sex(en litt røfff kjappis). Ei som tar fatt i meg, drar ned buxene mine og begynner å suge meg, vil jeg kalle ei sexuelt agressiv jente.

Jeg kan nå ikke hisse meg skikkelig opp, da dama (holder på å avvikle forholdet)blir livredd. ALDRI tar hun initiativ til sex. "Settingen" MÅ alltid være tilstede for at vi skal kunne ha sex. Ikke noe kan tas på sparket. HUN er IKKE sexuelt agressiv.

Du vil nok havne i kategorien som sexuelt agressiv hos meg, rosanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å være sint når du har sex, er å være sexuelt agressiv. "Agressiv", er for meg å ikke være sånn kjempe følsom med bevegelsene og kjærtegnene.

Å finne ut an en vil ha sex der og da og gjøre det, UTEN oppvarming f.eks. vil jeg klassifisere for agressiv sex(en litt røfff kjappis). Ei som tar fatt i meg, drar ned buxene mine og begynner å suge meg, vil jeg kalle ei sexuelt agressiv jente.

Jeg kan nå ikke hisse meg skikkelig opp, da dama (holder på å avvikle forholdet)blir livredd. ALDRI tar hun initiativ til sex. "Settingen" MÅ alltid være tilstede for at vi skal kunne ha sex. Ikke noe kan tas på sparket. HUN er IKKE sexuelt agressiv.

Du vil nok havne i kategorien som sexuelt agressiv hos meg, rosanna.

Jeg kjenner aggresjonen bygger seg opp for hver dag nå, vikingen.

Skal vi ligge sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nettopp det samme.

Var på en fest og møtte ei jente som var ganske småfrekk. Hun var noen år eldre enn meg og begynte å legge ut om at hun aldri hadde likt noen bare pga utseendet, og at hun var veldig kresen når det gjaldt å finne en type som var god nok osv.. For å gjøre en lang interresant historie kort så satt det et par ved siden av oss og klinte i en sofa, og ved siden av dem igjen så satt det enda et par, som jeg fikk til å gå på hver side av de andre, og begynne å kline slik at det ble et morsomt bilde av alle fire, så sa jeg til hun jenta jeg satt med at hun skulle gå på andre siden så vi også kunne bli med på bildet, og da ble det en sånn 6 oppå hverandre-klinebilde, så jeg gav henne det mykeste, deiligeste kysset jeg kunne og stirret henne dypt inn i øynene med et lekende selvsikkert smil, og hun ble så klart helt blank i øya, og da alle hadde gått fra festen så ble hun et skikkelig villdyr som jeg aldri har vært ute for før. Bet og ville tas på alle måter på alle steder. Det var utrolig opphissende, gav liksom et energirush som jeg ikke har vært ute for tidligere, så jeg hadde ikke hatt noe imot om det var flere slike der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner aggresjonen bygger seg opp for hver dag nå, vikingen.

Skal vi ligge sammen?

Når jeg har fått avviklet det forholdet jeg nå er på vei ut av, skal jeg ha laaaaaaaaang pause. Kanskje noen ons (sier alltid tydelig fra at det er ons til jenta)for å beholde forstanden. Vil prøve å lade opp litt, for så å prøve å finne ei jeg kan fungere sammen med. Blir utbrent av å gi og gi uten å få tilbake.

Hvor holder du til i landet, forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...