Gå til innhold

korps-jente


Vikingen

Anbefalte innlegg

Når jeg har fått avviklet det forholdet jeg nå er på vei ut av, skal jeg ha laaaaaaaaang pause. Kanskje noen ons (sier alltid tydelig fra at det er ons til jenta)for å beholde forstanden. Vil prøve å lade opp litt, for så å prøve å finne ei jeg kan fungere sammen med. Blir utbrent av å gi og gi uten å få tilbake.

Hvor holder du til i landet, forresten ?

Jeg bor i Vestfold!

Synes du det blir for langt å reise hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Vestfold!

Synes du det blir for langt å reise hit?

Jeg bor på vestkysten. Ikke så langt i fra norges beste naturist strand. Det er aldri for langt å reise, for å få god sex. Reiste til England en gang selv. Kom tilbake med brist i lille-karen. DET var vel anvendte penger, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist, rosanna?

Lenge?

Jeg er desperat, mann!

Men, akkurat her tøyser jeg bare litt med den, etter eget sigende i allefall, alltid så potente og virile vikingegutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge?

Jeg er desperat, mann!

Men, akkurat her tøyser jeg bare litt med den, etter eget sigende i allefall, alltid så potente og virile vikingegutten!

For tiden er jeg ikke mye potent og viril, kan jeg fortelle. Hvis jeg er nok i gasen til å onanere, så orker jeg ikke mere enn en gang til dagen. Trenger da tid alene for å bygge opp driftene og lengslene til et forhold. Har slitt meg ut på å tilfredstille andre uten å få noe igjen. Jeg har ei veninne som mener hun skal kunne fixe det, men jeg tror hun hadde blitt skuffet hvis hun hadde forsøkt. *sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...