Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dorthe

Hei Dorthe. Ikke lenge jeg har vært på dol men har fått med meg at du er ganske aktiv. Etter å ha lest innleggene dine føles det nesten som jeg vet en del om deg. Har to? barn, problemer med barnefedrene, eks-svigerfaren har kretf, du bor i oslo, har silikon, roter bort nøkler osv... Ser for meg ei dame i 40-årene med lang mørkt hår. Nå leste jeg at du har assistent. Er du syk? Ble veldig nysgjerrig nå.

- doll

Skrevet

Jeg tror hun har 3 barn, to store og en minstemann på 5, kan det stemme Dorthe? Det er rart med det, føler også at jeg kjenner henne:0)

Skrevet

Jeg tror hun har 3 barn, to store og en minstemann på 5, kan det stemme Dorthe? Det er rart med det, føler også at jeg kjenner henne:0)

Han er 8 ellers så stemmer alt.

Skrevet

Jeg skulle smile tilbake og så ble smiletegnet borte :o( også var det smiletegnet :o)

Skrevet

Hehe, jeg kjenner også Dorthe... tror jeg selv da! ;)

Tror forresten minsten er 8, ikke 5...

Skrevet

Han er 8 ellers så stemmer alt.

8 ja, stemmer det! :-)

Skrevet

;o)

Hadde det ikke vært for Dorthe, ville det nesten ikke vært noe DOL.

Faktisk.

Skrevet

Hadde det ikke vært for Dorthe, ville det nesten ikke vært noe DOL.

Faktisk.

Du må ikke si det.

Det er da andre som er her inne like mye *får dårlig samvittighet og tenker på avvenning*

Skrevet

Du må ikke si det.

Det er da andre som er her inne like mye *får dårlig samvittighet og tenker på avvenning*

Ingen avvenning på deg, nei, Dorthe. Er koselig å se igjen de samme folkene her da.

Resultat: DU BLIR! (Regner med det da:-) )

Skrevet

Ingen avvenning på deg, nei, Dorthe. Er koselig å se igjen de samme folkene her da.

Resultat: DU BLIR! (Regner med det da:-) )

Jeg tror ikke jeg kommer unna. Det er ikke noe annet å gjøre likevel :o)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer unna. Det er ikke noe annet å gjøre likevel :o)

Nettopp, jeg er kjempeglad for dette forum, ja, for internett i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...