Gå til innhold

Hvor mange kjøkkenglass har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stemmer det, det har du jo fortalt før. Kanskje jeg skal begynne å se etter menn som stemmer høyre. Da har vi i hvert fall noe ufarlig å krangle om ;o)

Han er ikke noen typisk høyremann. Men det er i grunnen bare tiltrekkende at jeg ikke klarer å frelse ham politisk. Han står på sitt. Det er bra. Jeg vil ikke ha en mann som jeg kan forme i mitt bilde.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• amber sun

5

• Dorthe

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han er ikke noen typisk høyremann. Men det er i grunnen bare tiltrekkende at jeg ikke klarer å frelse ham politisk. Han står på sitt. Det er bra. Jeg vil ikke ha en mann som jeg kan forme i mitt bilde.

Nei, hvem vil det? Den dagen man har greid det, vil man ikke ha dem lenger.

Er det noe rart at jeg har gitt opp.

Skrevet

Nei, hvem vil det? Den dagen man har greid det, vil man ikke ha dem lenger.

Er det noe rart at jeg har gitt opp.

Det er like greit å gi opp. Det er da de kommer ramlende av seg selv. Har du ikke noen avlagte eller "halvspiste" du kan grave fram igjen og pusse støv av?

Hvis du da vil ha noen i det hele tatt. Det går vel greit uten også.

Det kan jo også hende du er for kresen.

Skrevet

Det er like greit å gi opp. Det er da de kommer ramlende av seg selv. Har du ikke noen avlagte eller "halvspiste" du kan grave fram igjen og pusse støv av?

Hvis du da vil ha noen i det hele tatt. Det går vel greit uten også.

Det kan jo også hende du er for kresen.

Jeg tror ikke jeg er så interessert jeg. Det blir for mye pes og for mange forventninger.

Hvis jeg ikke blir råforelsket da. Det skjer enda.

Gjest for mange..(?)
Skrevet

Vi har vel 22 vanlige glass, pluss noen som er i boden.. Liker godt glass, og kunne kjøpt flere.. Men mannen min mener (som rett er) at vi har nok. Har også noen tekrus, og billige vinglass i skapet. Og noen plastglass til ungene.

Gjest for mange..(?)
Skrevet

Ser ut til at vi leder med antall glass... ser ingen som er i nærheten av 51 vanlige glass ennå...

Vel, om det er bra eller ikke kommer vel an på...vi kan ihvertfall alltid velge hvilken type glass vi vil bruke ;)

Er det plass til alle i kjøkkenskapet, eller har dere noen et annet sted?

Gjest for mange..(?)
Skrevet

"Men vi har en fin arbeidsfordeling her i huset. Jeg lager maten og roter og søler som en villmann. Samboeren rydder alt etterpå, jeg kan gå rett fra bordet og stupe ned på sofaen."

Sånn er det her også, så lenge det ikke er han som ordner maten da, men det er ikke så ofte.

Her er det jeg som lager maten, og jeg som rydder..:(

Skrevet

Er det plass til alle i kjøkkenskapet, eller har dere noen et annet sted?

Vi har alle i et vitrineskap på kjøkkenet.

Dvs. vanlige glass og mesteparten av vinglassene og ølglassene.

Vitrineskap med 5 hyller, de står laina fint opp inni der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...