Gå til innhold

Tar ikke avstand fra drapstrusler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kopierte dette fra VGD, der en innsender hevdet at dette stod på trykk i lokalavisen i Båtsfjord:

Bakgrunnen er en uttalelse fra Magga:

Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves...

Dette skal etter sigende ha avstedkommet følgende illsinte leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:

"Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra te hælvette! "

.......

Til glede og forlystelse.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Goliath

27

• Grip

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kopierte dette fra VGD, der en innsender hevdet at dette stod på trykk i lokalavisen i Båtsfjord:

Bakgrunnen er en uttalelse fra Magga:

Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves...

Dette skal etter sigende ha avstedkommet følgende illsinte leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:

"Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra te hælvette! "

.......

Til glede og forlystelse.

Jeg har sett den! :-)

Skrevet

...sier signaturen sør, som selvsagt er på pletten for å fordømme muslimenes terrorisme der den forekommer. *ironi*

«Drapstrusler» fra en gjeng reinsdyr-kåbbåier er sikkert mye å slå rævva i taket for (hahaha) sammenliknet med gærninger som kaprer fly for å kjøre dem inn i WTC.

Man kan si mye om diktaturene, men som kjent kan dette bare sies i demokratiene. Samisk joik og fylleprat gjør altså sterkere inntrykk på DOLs perpetuum mobile enn muslimenes gaul; Allahu Ahkbar.

Dola kjæfta!

Fascinerende, men det fløy over hodet mitt, gitt.

Skrevet

Hætta sier jo nettopp at man ikke skal ha ytringsfrihet i naturvernsaker - da blir man drept!

Hva skal man med ytringsfrihet hvis man ikke skal bruke den?

Og nei, at jeg forsvarer hans rett til å ytre seg, betyr ikke at jeg er enig med det han sier. (Jeg har ikke fulgt med i detaljene.)

Med vennlig hilsen

Denne same-saken har jeg dessverre ikke satt meg inn i og heller ikke kommentert.

Jeg hang meg helt opp i lederen i Islamsk Råd. Ha-ha-hakk i plata.

Skrevet

Mener du at det norske samfunn skal engasjere seg hevr gang det renner over i kjeften på en same?

Da burde vi nok starte en egen nyhetskanal bare med med det tema alene.

Gjest QuePasta
Skrevet

Så merkelig er det da ikke. Det er tross alt en stor forskjell på mord og drapstrusler.

Meg bekjent har ennå ingen tatt livet av og partert motstandere av barmarkskjøring i norge (eller andre steder for den saks skyld).

Skrevet

Så merkelig er det da ikke. Det er tross alt en stor forskjell på mord og drapstrusler.

Meg bekjent har ennå ingen tatt livet av og partert motstandere av barmarkskjøring i norge (eller andre steder for den saks skyld).

Nei, og det har ikke Zahid Muktar heller gjort.

Gjest QuePasta
Skrevet

Nei, og det har ikke Zahid Muktar heller gjort.

Det har jeg da heller ikke sagt. Hva er poenget ditt?

Skrevet

Det har jeg da heller ikke sagt. Hva er poenget ditt?

Poenget mitt er at det Hætta sier er langt verre enn det Mukhta sa, men likevel er det "enkelte" her som starter tråder om Mukhta, men "glemmer" Hætta. Selv om Hætta er verre.

At Theo van Gogh ble drept endrer ikke på noe her. Chico Mendes ble også drept.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Poenget mitt er at det Hætta sier er langt verre enn det Mukhta sa, men likevel er det "enkelte" her som starter tråder om Mukhta, men "glemmer" Hætta. Selv om Hætta er verre.

At Theo van Gogh ble drept endrer ikke på noe her. Chico Mendes ble også drept.

Med vennlig hilsen

De fleste andre enn deg kan vel skille mellom et reellt bestilask drap i Holland som et hopetall fanatikere støtter, og en tom trussel fra en enkeltstående folksint same.

Skrevet

De fleste andre enn deg kan vel skille mellom et reellt bestilask drap i Holland som et hopetall fanatikere støtter, og en tom trussel fra en enkeltstående folksint same.

Sikkert, men det er fint hvis du holder deg til tema.

Skrevet

Sikkert, men det er fint hvis du holder deg til tema.

Hele denne tråden er utenfor tema, og nok et ynkelig forsøk på avsporing for at muslimsk terror ikke skal belyses.

Skrevet

Hvorfor er ikke ordet Same rasistisk enda?

Indianer er rasistisk, høvding er det, neger er det, eskimo er det...

Lista er helt sikker enda lengre.

Hvorfor ikke same?

Det er da virkelig et skjellord? Din jævla same. Ikke skjelden man hører det. Hvor ofte hører man "din jævla indianer" eller "din jævla eskimo"?

Hvorfor er ikke same rasistisk når ordene over er det?

Jeg er forvirret.

Skrevet

Hvorfor ikke same?

Det er da virkelig et skjellord? Din jævla same. Ikke skjelden man hører det. Hvor ofte hører man "din jævla indianer" eller "din jævla eskimo"?

Jeg er forvirret.

Fordi samene ikke mener at det er negativt.

:-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hele denne tråden er utenfor tema, og nok et ynkelig forsøk på avsporing for at muslimsk terror ikke skal belyses.

Nå var det jo tilfeldigvis jeg som startet tråden!

Men la nå ikke fakta og virkeligheten forstyrre deg. Det har du jo aldri gjort før.

Skrevet

Fordi samene ikke mener at det er negativt.

:-)

Med vennlig hilsen

Merkelig. "Same" likner da vitterlig mer på "same-faen", enn "neger" gjør på "nigger", slik som du altid har brukt som argument.

Skrevet

Nå var det jo tilfeldigvis jeg som startet tråden!

Men la nå ikke fakta og virkeligheten forstyrre deg. Det har du jo aldri gjort før.

???

Ja, du har startet tråden for å avspore langt mer viktig tema.

Les hva folk skriver.

Skrevet

Hvorfor ikke same?

Jeg er forvirret.

Tater er visst også rasistisk. Det heter reisende.

Skrevet

Merkelig. "Same" likner da vitterlig mer på "same-faen", enn "neger" gjør på "nigger", slik som du altid har brukt som argument.

Men samene mener altså ikke det.

Skrevet

Fascinerende, men det fløy over hodet mitt, gitt.

...what else is new...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...