Gå til innhold

Desillusjonert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man blir desperat ja, jeg har følt det sånn flere ganger selv. Mange ganger har jeg tenkt at "nå er alt ok", men så kommer det en ny runde.

Jeg har lært noe som jeg synes er ok å ha med videre; å ikke forvente for mye. Jeg vet jo ikke hva du legger i at "alt skal bli bra", men jeg la altfor mye i det (noe jeg tror veldig mange gjør) "Alt" kan aldri bli bra, ikke engang hos den mest "perfekte" naboen! (Joda, det er sånn jeg tenker. Noe psykt, men det funker for meg ;o)

Uansett kan selvfølgelig mange drømmer oppnås, det er bare så viktig å se de små stegene på veien til målet sitt også! Jeg har tvunget meg selv til å tenke på "simple" ting som for eksempel at jeg tar en telefon til et av maaange inkassobyråer. Jeg roser meg selv etterpå; "Jøss altså, piece of cake!" Ett skritt videre...

Som Kizza skriver kommer det en ny anledning rundt neste sving! Det er litt av en vei mange av oss er på, og man kan bli ufattelig lei av både svinger og rundkjøringer, vet det.. Men du kommer fram, bare stå på og ikke døm deg selv for hardt!!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166038-desillusjonert/#findComment-1082385
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...