gemini72 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vet ikke hva jeg skal skrive. Er desperat etter glede. Livet er uutholdelig. Føler meg alene, trist. Alt er forferdelig. Klarer ikke slappe av. Vil ikke dette mer. Nå må jeg gjøre noe med livet mitt. Husker ikke hvordan man er glad. Alt stopper opp. Verden er så trist. Klarer ikke mer. Må komme meg ut av dette. Få fart på noe. Glemme fortida. Prøve å tenke positivt. Positivt med meg: -omsorgsfull -snill -(tilsynelatende) rolig Negativt: -Deppa -Ensom -Sjenert -Tiltaksløs -Uten krefter -Trener ikke -Klarer ikke å være sjarmerende. -Idiot med andre mennesker. Sier bare de feil tinga. Planer: -Begynne å trene. -Finne en kjæreste. Umulig? Hvordan gjør jeg? Kan noen like meg? -Få venner. jeg er håpløs. Sier dumme ting, skyver dem fra meg. Hvorfor liker ikke folk meg? Hva er det jeg gjør galt? Sier jeg for lite / mye? Må bare få dette ut. Tenker det hele dagen. Hvis jeg skriver det, kanskje det forsvinner. Er så ekstremt ensom. Klarer ikke tenke klart. Alt er kjipt. Klarer ikke glede meg over noenting. Alt er meningsløst. Ingenting betyr noe. Alt er bare ensomhet. Savner mennesker. Hele livet mitt har vært kjipt. Jeg er alltid den dårligste til alt. Klarer aldri å nå opp. Alt blir bare feilslåtte forsøk. Har ingen gode minner. Alltid vært mislykka. Henger ikke med. Jeg er for dårlig. Alt dreier seg om å skyve vekk tankene hele tida. Nå er de så sterke at jeg ikke klarer å skyve dem vekk lenger. De invaderer alt jeg gjør. Alt blir farget trist. Er ikke interessert i ting lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166048-tankestr%C3%B8m/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 For å bli likt av andre, og få deg kjærste, må du helst like deg selv først. Du er ikke noe verre enn oss andre, så det er da slett ingen umulig oppgave, selv om du kanskje trenger hjelp til den du som mange andre. Det var kanskje ikke responsen du ville ha, men det var alt jeg hadde å komme med kl halv 3 på natta Stå på, ikke mist motet, og ikke vær redd for å be om hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166048-tankestr%C3%B8m/#findComment-1081978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.