Gå til innhold

Noen som har brukt andres egg her?

Anbefalte innlegg

Gjest Intressert i emnet bare 2

Er det noen som har brukt andre kvinners egg, eller andre menns varer her?

Hva sier dere da til barnet, når tiden er inne?

Som kjent, alle mennesker har rett til å få vite sin opprinnelse, men hvordan blir det da med anonyme donorer? oppheves anonymiteten når barnet fyller 18 år?

Hva om behandling er gjort i land der anonymiteten aldri oppheves, hva sier dere da til barnet?

Hva om dere ikke sier noe(aldri har tenkt å avsløre sannheten), barnet fatter mistanke, eller gentester seg tilfeldig i voksen alder(det kan gjøres over internett nå til dags). Barnet finner da ut at en av dere ikke er hans/hennes foreldre, hvordan skal dere da takle det?

Hva om barnet trenger organdonasjon fra en donorforelder?

Mange etiske spørsmål her, hva tenker dere om dette, dere som har tatt imot eller har tenkt å ta imot donorvarer? tenker dere ikke særlig over det, eller er barneønsket så stort at dere tar den problemstillingen i etterkant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166139-noen-som-har-brukt-andres-egg-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Intressert i emnet

Må bare få ta med det, at jeg skrev ikke dette innlegget for å fornerme noen. Jeg er heller ikke kritisk til at noen bruker donor, det er en personlig avgjørelse som ingen andre har noe med.

Jeg har imidlertid en nettkontakt som ønsker mere info, og la derfor spørsmålene inn her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...