Gå til innhold

Muhktar på Magasinet Tv2 i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint at du inrømmer at de ideer jeg har dokumnentert at du har er skrullete.

Fortsett slik, og det øynes håp for deg.

Dine idéer.

Eller er det også for vanskelig for deg å huske hva du mener?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

81

• Dorthe

12

• Goliath

10

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis det ikke er snakk om dop eller andre (i dine øyne) goder eller fordeler, hva får deg da til å sitte slik?

Terapi for deg, som åpenbart trenger et utløp for antisemittismen din.

Skrevet

Du skriver: "Herregud! Du skriver jo selv at dersom et flerall ønsker Sharia, så er det bare demokratiet som har talt!"

Det er korrekt, og er nær definisjonen av et demokrati.

Det betyr ikke at jeg er enig i beslutninger, selv om de er demokratisk vedtatt.

Ble det for komplisert for deg?

Du kan slutte å fossro. Årene dine har knekt for lenge siden.

Flere land har Sharia med folkets støtte. Godt å se deg komme ut av skapet og gi din fulle støtte til "demokratiet" i disse land.

Du burde skamme deg!

Skrevet

Du kan slutte å fossro. Årene dine har knekt for lenge siden.

Flere land har Sharia med folkets støtte. Godt å se deg komme ut av skapet og gi din fulle støtte til "demokratiet" i disse land.

Du burde skamme deg!

Jaha?

Og hvilket innlegg skulle det være et svar til? Noe jeg hadde skrevet?

Skrevet

Ja, jeg mener at §135 tolkes for "løst", fordi det lar folk som deg utbassunere dine antisemittiske holdninger og trakassere uskyldige.

Som jeg nå har skrevet mange ganger. Du er en totalitær facist.

Skrevet

Ja, jeg mener at §135 tolkes for "løst", fordi det lar folk som deg utbassunere dine antisemittiske holdninger og trakassere uskyldige.

Det er interessant å se at du skriver for en innskjerping av ytringsfriheten. Ikke overraskende, men interessant...tatt i betraktning din selvpåførte glorie lysende av demokrati og ytringsfrihet. Det stikker altså ikke så dypt likevel.

Du ønsker altså gjennom lovverk å kneble en høyst betimelig kritikk av en sterkt voksende ideologi, som i sitt innhold og sin fremføring, har påfallende like grunntrekk med nazisme.

Du er verre enn jeg trodde.

Skrevet

Det er interessant å se at du skriver for en innskjerping av ytringsfriheten. Ikke overraskende, men interessant...tatt i betraktning din selvpåførte glorie lysende av demokrati og ytringsfrihet. Det stikker altså ikke så dypt likevel.

Du ønsker altså gjennom lovverk å kneble en høyst betimelig kritikk av en sterkt voksende ideologi, som i sitt innhold og sin fremføring, har påfallende like grunntrekk med nazisme.

Nei, jeg ønsker å stoppe trakassering av uskyldige.

Du er da heller ikke for full ytringsfrihet, så det blir bare en diskusjon om hvor man setter grensen.

Skrevet

Som jeg nå har skrevet mange ganger. Du er en totalitær facist.

Og du er PolPots bestemor!

Skrevet

Og du er PolPots bestemor!

Først benekter du at du ønsker å kneble ytringsfriheten. Litt lenger ned bekrefter du det.

Full? forvirret? elelr rett og slett gal?

Takk og pris at du mangler alt som lukter av seriøsitet, ellers kunen man jo faktisk blitt forbannet på at slike folk går løs.

Verre er det med din ånsfrende Muhktar som i likhet med deg misbruker ytringsfriheten for alt den er verd, en frihet dere kjemper sammen om at skal fratas andre.

Skrevet

Av og til kommer sannheten om denne fyssakkens mørkeste sider frem, dog sjelden så tydelig som i kveld.

Han har nok forsynt seg godt av Muhktars legekoffert.

Skrevet

Først benekter du at du ønsker å kneble ytringsfriheten. Litt lenger ned bekrefter du det.

Full? forvirret? elelr rett og slett gal?

Takk og pris at du mangler alt som lukter av seriøsitet, ellers kunen man jo faktisk blitt forbannet på at slike folk går løs.

Verre er det med din ånsfrende Muhktar som i likhet med deg misbruker ytringsfriheten for alt den er verd, en frihet dere kjemper sammen om at skal fratas andre.

Jaha?

Når skal du lære deg å lese?

Skrevet

Av og til kommer sannheten om denne fyssakkens mørkeste sider frem, dog sjelden så tydelig som i kveld.

Han har nok forsynt seg godt av Muhktars legekoffert.

Og hvilken film ruller på din høyst private kino på innsiden av øyenlokkene dine ikveld?

Skrevet

Jaha?

Når skal du lære deg å lese?

Når skal du lære deg å se hva du skriver, eller er du like ordblind som du hevder at Muhktar er?

For å lære deg å les egne innlegg:

Her benekter du å være for innskrenkning av ytringsfriheten: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353621

Her bekrefter du at du er det allikevel: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353698

Hva slags drugs har du tatt?

Skrevet

Og hvilken film ruller på din høyst private kino på innsiden av øyenlokkene dine ikveld?

Har Muhktar gitt deg sannhetsserum, siden du er så uvanlig ærlig omkring dine antidemokratiske og antihumanistiske holdninger i kveld?

Ikke verst å se at du så svart på hvitt ønsker å kneble ytringsfriheten, og å gå god for Sharia i demokratiets navn på en og samme dag.

Skrevet

Jeg vet hva jeg skriver, men det du skriver har ingen kobling med det, annet enn mellom ørene dine.

Første gang jeg har sett noen som tror både på Sharia OG demokrati på en og samme gang.

Sorry mann, men du må nok velge du slik som alle oss andre.

Skrevet

Har Muhktar gitt deg sannhetsserum, siden du er så uvanlig ærlig omkring dine antidemokratiske og antihumanistiske holdninger i kveld?

Ikke verst å se at du så svart på hvitt ønsker å kneble ytringsfriheten, og å gå god for Sharia i demokratiets navn på en og samme dag.

Du skriver: "Ikke verst å se at du så svart på hvitt ønsker å kneble ytringsfriheten, og å gå god for Sharia i demokratiets navn på en og samme dag."

Så det er altså det som ruller mellom ørene dine. Men hvis du ønsker å fantasere om det, så velkommen.

Skrevet

Når skal du lære deg å se hva du skriver, eller er du like ordblind som du hevder at Muhktar er?

For å lære deg å les egne innlegg:

Her benekter du å være for innskrenkning av ytringsfriheten: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353621

Her bekrefter du at du er det allikevel: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353698

Hva slags drugs har du tatt?

Som sagt - når skal du lære deg å lese?

Skrevet

Første gang jeg har sett noen som tror både på Sharia OG demokrati på en og samme gang.

Sorry mann, men du må nok velge du slik som alle oss andre.

Jaha?

Og hvor har du det fra at jeg "tror" på Sharia?

Igjen noe du plukket ut fra mellom dine egne ører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...