Gjest calestia Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 I`m back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og har det egentlig veldig bra! Har sluttet å skade meg. Og det er HERLIG! mange takk til spesielt dere for mange gode svar og oppbacking! mange klemmer! 0 Siter
frosken Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Så hyggelig at du er tilbake! Tenker på deg fra tid til annen, og lurer på hvordan du og din "venn" kaos har det. Har du virkelig fått det bedre? I såfall blir jeg ordentlig glad:-) 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Du kjenner sikkert ikke nicket mitt, men jeg husker deg! Så flott at det går bedre! Masse hilsner 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 sniker meg inn for å gi deg en god klem. fint å se deg cali 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Takk for hilsen! Det gleder meg svært at det går bedre med deg :-) 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 sniker meg inn for å gi deg en god klem. fint å se deg cali Hei Bella!!!!!!!!!!! Hvordan går det? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hei Bella!!!!!!!!!!! Hvordan går det? cali! Jeg har det ok Naa har jeg dratt til litt varmere stroek for en stund.Virkelig godt aa se nicket ditt igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.