Gjest Dame55 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Bunnpris er søndagsåpne. Regner med de finnes i Oslo også, er ihvertfall på Lørenskog, ved Triaden, 20 min. fra Oslo sentrum. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Elis31. Hei igjen. Søkte på Bunnpris på nettet nå og fant flere søndagsåpne butikker i Oslo. Om det er mat du tenker på da......ellers så begynner vel butikkene å ha åpent søndager før jul neste søndag eller neste der. Ikke fått noen brosjyrer enda om det her jeg bor. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Leser ikke nøye nok idag............skjønner det er sentre du spør etter. Unnskyld. 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Bunnpris er søndagsåpne. Regner med de finnes i Oslo også, er ihvertfall på Lørenskog, ved Triaden, 20 min. fra Oslo sentrum. Takk for svar ihvertfall! Får dra ut og kjøpe julegaver neste helg da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.