Gå til innhold

Hvordan føles det å ta en sobril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lita jente fra nord

Lita jente skal vel ikke bruke Sobril. Er det du som har fått dem av legen eller av en annen som har fått resept på dem?

Jeg har da ikke sagt noe om at jeg har Sobril, lurer bare på hvordan de virker på kroppen.

Ps. nicket mitt har ingenting med alderen min å gjøre, man kan være lite selv om man ikke er ung ;-)

Jeg har da ikke sagt noe om at jeg har Sobril, lurer bare på hvordan de virker på kroppen.

Ps. nicket mitt har ingenting med alderen min å gjøre, man kan være lite selv om man ikke er ung ;-)

Ok, skjønner og beklager om det ble galt skrevet fra meg.

Jeg mener ikke noe vondt med det, er bare så redd for at unge mennesker skal lett komme til disse medisinene.

Har brukt Sobril i mange år i perioder, for uro og angst. Slike medisiner som Sobril og annen benzo må man hele tiden jobbe med seg selv med så man ikke blir avhengig. Jeg var veldig bevisst på dette.

De hjalp jo noen timer, men så må man ha påfyll, da merkes at uroen kommer tilbake. Kan også være gode å sove på. Man blir altså i det hele tatt roligere i kroppen.

Ønker deg lykke til da om du kommer til å prøve disse en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...