Gjest nalaghost Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har et problem, alså at jeg kutter meg.Dette er i seg selv kanskje ikke et stort problem.Men jeg sliter også med sterk angst, og har problemer med å beholde kontrollen over meg selv.Tenker ofte på måter jeg kan ta livet av meg på, og hvor fort det vil gå.Jeg kan få akutte anfall av redsel, vanskeligheter med å puste, hodepine, kvalme, synsforstyrrelser, vondt i brystet etc.Så bryter jeg ut i hysterisk gråt, og kutter meg når jeg er langt nede.Problemet nå er at jeg nå kutter mer og mer dypere for hver gang, noen sår skulle egentig vært sydd, mem jeg fikk teipet dem igjen, med godt resultat.Mange ganger slutter det ikke å blø før mange timer etterpå, eller over en hel natt.Det skremmer meg.Har prøvd tat overdose tabletter noen ganger, men det var så små doser at jeg ikke trengte å gå på legevakta.Jeg er redd for at det alltid skal være sånn, at det aldri blir bedre.Jeg er redd for at jeg aldri greier å slutte å kutte meg, men det må jeg gjøre nå, for det er det eneste som gjør meg roligere.Jeg kommer til å ha livsvarige arr på armen etter kutting.Kutter ganske dypt på håndleddet og, er redd jeg skal treffe en pulsåre.Eller kanskje det ville være det beste.Jeg har fått Sobril mot angst, som jeg bruker av og til.Ellers føler jeg at jeg ikke blir tatt alvorlig nok av legen min.Vet ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166329-selvskading/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rett og slett Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg var også en hyppig selvskader før, men nå er det bare vondt når jeg gjør det. Attpåtil, så vises det, og man kan ikke være så "perfekt" som man ønsker. Ingen vet hvordan jeg har det, og ingen skal få vite det heller.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166329-selvskading/#findComment-1084140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.