Gå til innhold

For ett år siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, om to timer er det nøyaktig ett år siden jeg sto med nøklene til leiligheten min i hånda! Endelig ble det slutt på 5 mnd sammen med eksmannen etter bruddet, endelig kunne jeg komme meg i eget husrom og starte på begynnelsen av resten av mitt liv! Måtte 2005 bli enda bedre enn 2004!

Skål da dere! :o)

Skrevet

Skål! (Litt tidlig på dagen, men...)

Gratulerer med jubileet!

Så bra at livet er blitt bedre etter bruddet :-)

Skrevet

*Skål* (i kaffe :-) Og lykke til med de neste årene...

Skrevet

Jeg fikk mine klokka fem for et år siden i dag. Flyttet vi på akkurat samme dagen altså :o)

Skrevet

Gratulerer med jubileet! *skåler i TabXtra*

Skrevet

Du også?

Idag er det akkurat ett år siden jeg sto med nøkkelen i hånda til huset vi kjøpte. :)

Flyttet og overtok huset her 1.desember ifjor.

Nå var det ikke seperasjon hos oss, da, men flytting fra øst til vest.

Og jeg er pokker så glad for at vi bor her!

*skåler tilbake*

:)

Skrevet

Skrev under kontrakten for 21 år siden idag, flyttet inn 10.12, bor sammen med samme mann fortsatt...!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...