Gjest LucySky Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Vet noen om det er igjen noen stoffbutikker i Oslo? Jeg leter etter en "gammeldags" en, med restekasse og mye å velge mellom. Prøvd Tannum Textil, og Steen&Strøm. Ikkeno der. Vil ikke til Ikea! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 gardiner eller stoff til klær og sånn?? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 gardiner eller stoff til klær og sånn?? Putetrekk (til en lang, hvit sofa). Bomullsstoffer i forskjellige farger/blomstret/stripet. Alltid vært lett å finne. Ikke nå. 0 Siter
noami Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hmm pleide å være en ved Gunerius (sp?) i sentrum ..ikke inne der men i en av sidegatene langsder. Mne så er det år og dag siden jeg satte mine fot der (minst 8-10) Hadde masse stoff til klær + masse knapper husker jeg dog. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hmm pleide å være en ved Gunerius (sp?) i sentrum ..ikke inne der men i en av sidegatene langsder. Mne så er det år og dag siden jeg satte mine fot der (minst 8-10) Hadde masse stoff til klær + masse knapper husker jeg dog. stoffrestebua? Var bra. http://www.stoffogstil.no/ kanskje brukbar søk på "gardintekstiler oslo" på gule sider, og ring et par steder og spør, kanskje du får tips 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Åhlens har en del stripete stoffer som kanskje kan passe. Det ligger en på Youngstorget, og en rett ved Steen og Strøm (på nedsiden). I en sidegate til KJgate ved Egertorget ligger en symaskinbutikk som har stoffer i underetasjen. Du får også metervarer hos Hansen&Dysvik (ved Tinghuset). Ellers har de godt utvalg i gardinstoffer hos Maxbo på Alna. På Grønland ligger stoffbutikker som har klesstoffer. Innvandrerbutikker med mye stoffer til selskapsklær o.l. 0 Siter
spørsmålet Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Putetrekk (til en lang, hvit sofa). Bomullsstoffer i forskjellige farger/blomstret/stripet. Alltid vært lett å finne. Ikke nå. Hva med Panduro Hobby? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Putetrekk (til en lang, hvit sofa). Bomullsstoffer i forskjellige farger/blomstret/stripet. Alltid vært lett å finne. Ikke nå. Flott. Nå ble jeg både opplyst om og mint på butikker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.