Gå til innhold

Noen med erfaringer med telefon fra ACN

Anbefalte innlegg

Skrevet

ACN markedsføres for tiden relativt aggressivt. Systemet gir assosiasjoner til pyramider og virker ikke troverdig på meg.

Finnes det fornøyde brukere her på DOL?

Skrevet

VAr selv med på ACN, og angrer veldig på det... men selve telefoniet er ikke noe å si på!

MEN det har et litt bakvendt system ang det å si opp og sånt!

Selv sitter jeg nå med en regning som de mener jeg skulle betale selv om jeg sa opp for over et år siden, de har ikke de "fått" med seg, og siden jeg ikke hørte no fra de så regnet jeg med at det var iorden (sendte fax om at jeg sa opp ab mitt) plutselig for en måned siden dumpet det 10 regninger i postkassa for den perioden rett etter jeg sa opp og frem til idag! ringte så til ACN kundeservice og de sa at det ble mitt ord mot deres? dumme meg har ikke tatt vare på faxen jeg skrev over et år siden, iogmed at jeg ikke hørte fra dem på over et år før regningene trillet inn for en måned siden! De påstår jeg må betale, jeg kommer aldri til å betale:) og kommer selvsagt til å få dette på inkasso! Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Mitt råd til deg, og andre som vurderer dem GLEM DET. visst det er sånn de misbruker kundene sine som melder seg ut!

Gjest Har ACN abbonemang
Skrevet

Er relativt fornøyd, men synes at dem roter litt når det gjelder den avtalegiroen hver måned...

På den ene måneden trakk dem for 2 telefonregninger. En annen gang hadde dem ikke trukket noen regning for den måneden og ba oss å overføre pengene manuelt.

Plutselig trekker dem for oss for den regningen som vi hadde fått beskjed om å overføre via manuelt, fordi dem ikke har fulgt med på betalingslista...

Ellers er prisene sånt sett greie, men hvorfor valgte dere acn...

Vi valgte acn pga det er mange andre som vi kjenner som har ACN. Da kunne vi ringe gratis til hverandre...

Synes dere at Telenor eller ACN er best ut i fra det dere har opplevd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...