Gå til innhold

Noen fra Fredrikstadområdet her?

Anbefalte innlegg

Gjest fredrikstadjente
Skrevet

Er ei jente på 30 år som har samboer og en sønn på 5 år.

Noen i området som ønsker ei venninde å finne på noe sammen med?

Gjest østfolding her også :o)
Skrevet

Har svart deg lengre ned, for det er vel deg det også...?

Gjest fredrikstadjente
Skrevet

[quote name=østfolding her også :o)' timestamp='1101926417' post='2357458]

Har svart deg lengre ned, for det er vel deg det også...?

Hei. Så ikke svaret ditt lenger ned før nå.

Kan du ikke sende en mail til [email protected]

Hadde vært veldig hyggelig å blitt kjent med deg.

Skrevet

Freksting på 15. året, med en sønn på fem (om tre kvarter) og datter på litt over tre. Passa det bra? ;-)

Sender deg en mail.

Gjest fredrikstadjente
Skrevet

Freksting på 15. året, med en sønn på fem (om tre kvarter) og datter på litt over tre. Passa det bra? ;-)

Sender deg en mail.

Kjempekoselig:)

Gjest trudna82
Skrevet

hei jeg er jente 22 bor i sarpsborg da men... har også en sønn på 5,5år og er i 5mnd med nr 2....

Gjest Er du 15år og mamma til to barn?
Skrevet

Sender deg en mail.

Er du 15år og har to unger?

Skrevet

Tror hun mente hun bor i fredrikstad for 15. året på rad :)

Skrevet

Ja, vi er fryktelig tidlig ute her i Østfold. Litt enfoldige, vet du, så det er ikke alle ting her i livet vi vet hvordan fungerer. Det var for eksempel ingen som fortalte meg om blomstene og biene før det var for sent ;-)

Gjest Østfolding her også
Skrevet

Ja, vi er fryktelig tidlig ute her i Østfold. Litt enfoldige, vet du, så det er ikke alle ting her i livet vi vet hvordan fungerer. Det var for eksempel ingen som fortalte meg om blomstene og biene før det var for sent ;-)

huff da.Det hørtes ikke særlig ut...

Da må vel jeg være en av de få fra Østfold som ikke er tidlig ute, og som har hørt om "biene og blomstene" i god tid

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...