Gjest fredrikstadjente Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Er ei jente på 30 år som har samboer og en sønn på 5 år. Noen i området som ønsker ei venninde å finne på noe sammen med? 0 Siter
Gjest østfolding her også :o) Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Har svart deg lengre ned, for det er vel deg det også...? 0 Siter
Gjest fredrikstadjente Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 [quote name=østfolding her også )' timestamp='1101926417' post='2357458] Har svart deg lengre ned, for det er vel deg det også...? Hei. Så ikke svaret ditt lenger ned før nå. Kan du ikke sende en mail til [email protected] Hadde vært veldig hyggelig å blitt kjent med deg. 0 Siter
mettewa Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Freksting på 15. året, med en sønn på fem (om tre kvarter) og datter på litt over tre. Passa det bra? ;-) Sender deg en mail. 0 Siter
Gjest fredrikstadjente Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Freksting på 15. året, med en sønn på fem (om tre kvarter) og datter på litt over tre. Passa det bra? ;-) Sender deg en mail. Kjempekoselig:) 0 Siter
Gjest trudna82 Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 hei jeg er jente 22 bor i sarpsborg da men... har også en sønn på 5,5år og er i 5mnd med nr 2.... 0 Siter
Gjest Er du 15år og mamma til to barn? Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Freksting på 15. året, med en sønn på fem (om tre kvarter) og datter på litt over tre. Passa det bra? ;-) Sender deg en mail. Er du 15år og har to unger? 0 Siter
noami Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Er du 15år og har to unger? Tror hun mente hun bor i fredrikstad for 15. året på rad 0 Siter
mettewa Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Er du 15år og har to unger? Ja, vi er fryktelig tidlig ute her i Østfold. Litt enfoldige, vet du, så det er ikke alle ting her i livet vi vet hvordan fungerer. Det var for eksempel ingen som fortalte meg om blomstene og biene før det var for sent ;-) 0 Siter
Gjest Østfolding her også Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ja, vi er fryktelig tidlig ute her i Østfold. Litt enfoldige, vet du, så det er ikke alle ting her i livet vi vet hvordan fungerer. Det var for eksempel ingen som fortalte meg om blomstene og biene før det var for sent ;-) huff da.Det hørtes ikke særlig ut... Da må vel jeg være en av de få fra Østfold som ikke er tidlig ute, og som har hørt om "biene og blomstene" i god tid :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.