Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Blodtrykk for en mann i din alder burde være noe lavere, særlig det såkalte undertrykket som er det laveste trykket. Dette bør helst være under 90. Du underskriver med "legesky" og vi vet at legeskrekk kan føre til at blodtrykket blir høyere når det måles hos legen. Det kan derfor være lurt å måle det flere ganger og eventuelt låne med seg et bærbart blodtrykksapparat hjem. Dine nakkesmerter og følelsen av å bli borte kan ha flere årsaker som du sannsynligvis kan få behandling for. Tiden kan derfor være inne for en skikkelig legesjekk og det kan være lurt å si fra når du bestiller time at du har legeskrekk. Jeg setter pris på å få vite dette i min praksis slik at jeg kan ta ekstra hensyn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...