Gå til innhold

Psykiatrien I Trondheim

Anbefalte innlegg

Å bli psykisk syk i Sør-trøndelag, om en hører til Haukåsens opptaks område er en evig lang kamp om å få hjelp.

Blir en lagt inn, og får beskjed om at en skal være der lenge, kan man plutselig få beskjed, "Du skrives ut i Morgen". Eller så vill de rett og slett ikke ta i mot pasienter. Har selv vært innlagt mange ganger på St.olavs hospital med Intox etter suicidforsøk. Vil jeg legges inn, nekter Haukåsen å ta i mot meg. Jeg kan ikke være der. Tiller DPS er jeg for syk til å være så der kan jeg heller ikke være. Så psyk.teamet på st.olav har tvangsinnlagt med med mitt sammtykke fordi da MÅ Haukåsen ta i mot meg. Den eneste årsaken til at jeg har fått være der, er at jeg ikke har hatt noe sted å bo, og de har ikke lov å sett folk på gata. HELDIGVIS har jeg nå blitt overført til det andre psyk sykehuset i Trondheim - Østmarka. Og har møtt helt andre holdninger. Har nå fått meg leilghet, men siden er fortsatt innlagt siden de mener jeg trenger behandling. Noen burde VIRKELIG gjøre noe med dette... Har gått inn å ut på Haukåsen i mange år, og har møtt mange pasienter. Kun de som har blitt overført til Østmarka eller Levanger eller andre steder har blitt friske. Ganske betenkelig i grunnen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166738-psykiatrien-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...