Gå til innhold

Så samles vi på valen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller i hvert fall på Stæl & Røm, nærmere bestemt Mosseporten, som i dag hadde besøk av Christian Valen.

En liten, uanseelig fyr med baseball-cap og påklistret smil, og passe solariumbrun. Han lirte av seg noen strofer, pludret litt om personlige problemer og avsluttet det hele med å signere egne (hva ellers) CD'er.

Men fanken, fyren kan jo norsk, hvorfor snakker han denne kvalme rogalandsdialekta?

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

28

• ShitDiddelyDo

26

• Dorthe

14

• Mr Kahn

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"?????

:(

Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Var'n like puslete som jeg trodde?

Kristian er puslete og liten på en veldig sjarmerende måte!! :D

Skrevet

Kristian er puslete og liten på en veldig sjarmerende måte!! :D

Det må det være bare dere rogalendinger som ser *erter*

Gjest tottlå
Skrevet

Hehehe.......synes vi Rogalendinger må gå gjennom mye her inne på dol......tihi.....!

Gjest javeldå
Skrevet

Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg !

Gjest tottlå
Skrevet

Har du sett DE SJARMERENDE smilehullene??????

*DÅÅÅÅÅÅN*

Skrevet

Hehehe.......synes vi Rogalendinger må gå gjennom mye her inne på dol......tihi.....!

Er det ikke moro å få litt oppmerksomhet da ;o)

Gjest tottlå
Skrevet

Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg !

Nå kommer sannheten om alle krypende frem........

Skrevet

Har du sett DE SJARMERENDE smilehullene??????

*DÅÅÅÅÅÅN*

Hææææææ

La oss si det slik at jeg vil ikke akkurat kalle ham sexy :o)

Gjest tottlå
Skrevet

Er det ikke moro å få litt oppmerksomhet da ;o)

Joda......nyter hvert sekund.......hihi....!

Er vandt med å bli mobbet pga dialekten min. Har slekt på østlandet, ser du. De synes det er skremmende gøy når vi sier "raoe saoe he raoe aoe"!

Skrevet

Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"?????

:(

Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!!

Jeg er stavanger-talende siddis, og jeg liker ikke rogalandsdialekt...

Med unntak av kanskje haugesund, som er litt fint.

Har faktisk lagt litt om etter at jeg flyttet til Oslo, noe jeg til stadighet får høre når jeg kommer til Stavanger. Men ikke så mye da, men er jo nødt til det, for østlendingene skjønner jo ingenting hvis ikke.

Skrevet

Er vandt med å bli mobbet pga dialekten min. Har slekt på østlandet, ser du. De synes det er skremmende gøy når vi sier "raoe saoe he raoe aoe"!

*hyler av latter*

Gjest tottlå
Skrevet

Hææææææ

La oss si det slik at jeg vil ikke akkurat kalle ham sexy :o)

Jo, jeg gjentar:

*DÅÅÅÅÅÅÅÅN*

Skrevet

Er det ikke "daoe saoe he raoe aoe"? Og pigadø he di'kje vinge ao? eller noe sånn?

Jo, jeg forstår godt at dere fra Bryne blir mobbet! hehe. Dere blir godt mobbet av siddiser og! Vi mobber til og med de fra sandnes.

Gjest tottlå
Skrevet

*hyler av latter*

Hmmmmm........dette minner skrekkelig om slektstemnene jeg er på......

Da ligger min østland slekt på gulvet å ruller av latter og sier :" si MELK, si RAO, si RÅLSA, si TOTTLETE........hmmm.....

Skrevet

Jo, jeg gjentar:

*DÅÅÅÅÅÅÅÅN*

Det må være fordi du er for ung *fniser*

Skrevet

Hmmmmm........dette minner skrekkelig om slektstemnene jeg er på......

Da ligger min østland slekt på gulvet å ruller av latter og sier :" si MELK, si RAO, si RÅLSA, si TOTTLETE........hmmm.....

Hvordan sier dere melk, da? Er det så mange rare måter å si det på?

Gjest tottlå
Skrevet

Er det ikke "daoe saoe he raoe aoe"? Og pigadø he di'kje vinge ao? eller noe sånn?

Jo, jeg forstår godt at dere fra Bryne blir mobbet! hehe. Dere blir godt mobbet av siddiser og! Vi mobber til og med de fra sandnes.

Jeg går på høgskolen i stavanger, hvor jeg drukner i siddiser, der får jeg høre det hver dag. Bønder i byen, liksom........Bryne har liksom by status.......hihi.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...