Mr Kahn Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 ...eller i hvert fall på Stæl & Røm, nærmere bestemt Mosseporten, som i dag hadde besøk av Christian Valen. En liten, uanseelig fyr med baseball-cap og påklistret smil, og passe solariumbrun. Han lirte av seg noen strofer, pludret litt om personlige problemer og avsluttet det hele med å signere egne (hva ellers) CD'er. Men fanken, fyren kan jo norsk, hvorfor snakker han denne kvalme rogalandsdialekta? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"????? Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Var'n like puslete som jeg trodde? Kristian er puslete og liten på en veldig sjarmerende måte!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kristian er puslete og liten på en veldig sjarmerende måte!! Det må det være bare dere rogalendinger som ser *erter* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det må det være bare dere rogalendinger som ser *erter* Hehehe.......synes vi Rogalendinger må gå gjennom mye her inne på dol......tihi.....! 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg ! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det må det være bare dere rogalendinger som ser *erter* Har du sett DE SJARMERENDE smilehullene?????? *DÅÅÅÅÅÅN* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hehehe.......synes vi Rogalendinger må gå gjennom mye her inne på dol......tihi.....! Er det ikke moro å få litt oppmerksomhet da ;o) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg ! Nå kommer sannheten om alle krypende frem........ 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Har du sett DE SJARMERENDE smilehullene?????? *DÅÅÅÅÅÅN* Hææææææ La oss si det slik at jeg vil ikke akkurat kalle ham sexy ) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Er det ikke moro å få litt oppmerksomhet da ;o) Joda......nyter hvert sekund.......hihi....! Er vandt med å bli mobbet pga dialekten min. Har slekt på østlandet, ser du. De synes det er skremmende gøy når vi sier "raoe saoe he raoe aoe"! 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"????? Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!! Jeg er stavanger-talende siddis, og jeg liker ikke rogalandsdialekt... Med unntak av kanskje haugesund, som er litt fint. Har faktisk lagt litt om etter at jeg flyttet til Oslo, noe jeg til stadighet får høre når jeg kommer til Stavanger. Men ikke så mye da, men er jo nødt til det, for østlendingene skjønner jo ingenting hvis ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Joda......nyter hvert sekund.......hihi....! Er vandt med å bli mobbet pga dialekten min. Har slekt på østlandet, ser du. De synes det er skremmende gøy når vi sier "raoe saoe he raoe aoe"! *hyler av latter* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hææææææ La oss si det slik at jeg vil ikke akkurat kalle ham sexy ) Jo, jeg gjentar: *DÅÅÅÅÅÅÅÅN* 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Joda......nyter hvert sekund.......hihi....! Er vandt med å bli mobbet pga dialekten min. Har slekt på østlandet, ser du. De synes det er skremmende gøy når vi sier "raoe saoe he raoe aoe"! Er det ikke "daoe saoe he raoe aoe"? Og pigadø he di'kje vinge ao? eller noe sånn? Jo, jeg forstår godt at dere fra Bryne blir mobbet! hehe. Dere blir godt mobbet av siddiser og! Vi mobber til og med de fra sandnes. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 *hyler av latter* Hmmmmm........dette minner skrekkelig om slektstemnene jeg er på...... Da ligger min østland slekt på gulvet å ruller av latter og sier :" si MELK, si RAO, si RÅLSA, si TOTTLETE........hmmm..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jo, jeg gjentar: *DÅÅÅÅÅÅÅÅN* Det må være fordi du er for ung *fniser* 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hmmmmm........dette minner skrekkelig om slektstemnene jeg er på...... Da ligger min østland slekt på gulvet å ruller av latter og sier :" si MELK, si RAO, si RÅLSA, si TOTTLETE........hmmm..... Hvordan sier dere melk, da? Er det så mange rare måter å si det på? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Er det ikke "daoe saoe he raoe aoe"? Og pigadø he di'kje vinge ao? eller noe sånn? Jo, jeg forstår godt at dere fra Bryne blir mobbet! hehe. Dere blir godt mobbet av siddiser og! Vi mobber til og med de fra sandnes. Jeg går på høgskolen i stavanger, hvor jeg drukner i siddiser, der får jeg høre det hver dag. Bønder i byen, liksom........Bryne har liksom by status.......hihi..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.